recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Facebook- Messenger -pop-up vindue
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Facebook- Messenger -pop-up vindue

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Superstar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Juli-2024
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Superstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Facebook- Messenger -pop-up vindue
    Sendt: 18-Juli-2024 kl. 16:55
Hej, jeg er ny her på siden og virkelig dårlig til it i det hele taget. Jeg har det problem at på min facebookside så bliver bliver Messenger ved med at poppe op så jeg ikke kan se halvdelen af min facebookside. Normalt plejer jeg at kunne trykke på Messenger-knappen så forsvinder pop-up vinduet, men ligegyldigt hvad jeg gør så vil den ikke forsvinde nu. Ved I hvad jeg skal gøre for at den ikke bare popper up og ikke kan fjernes igen? Mvh 
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Online
Point: 2227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2024 kl. 22:14
Bruger du en APP? Så kan jeg desværre ikke hjælpe... Bruger du browser, så prøv en anden browser... Hvis du er på Windows, så prøv Edge.

Bruger du nogen blokerings-dimser, så slå dem fra for sitet, og se, om det hjælper. Jeg har slået sådan én fra for Facebook for at få det til at virke ordentligt. Jeg bruger selv blot Google Chrome for at tilgå Facebook og alt andet på nettet.

OG!!! HUSK!!! Facebook er SLET ikke perfekt! Der sker også fejl - desværre!!

Andre må lige hjælpe til her......

Redigeret af mnielsen - 18-Juli-2024 kl. 22:18
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
Superstar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 18-Juli-2024
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Superstar Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2024 kl. 03:27
hej mnielsen, mange tak for svaret og hjælpen. Jeg åbnede Facebook i en anden browser nemlig Chrome i stedet for Safari og det hjalp på problemerne. Men det kunne også være jeg skulle prøve at slå blokeringsdimserne fra på Facebook i Safari så jeg også kan bruge Safari til at bruge Facebook med. Men rigtig mange tak for hjælpen, det havde jeg aldrig selv fundet ud af!
Mvh 
S
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Status: Online
Point: 2227
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2024 kl. 05:56
Oprindeligt skrevet af Superstar Superstar skrev:

hej mnielsen, mange tak for svaret og hjælpen. Jeg åbnede Facebook i en anden browser nemlig Chrome i stedet for Safari og det hjalp på problemerne. Men det kunne også være jeg skulle prøve at slå blokeringsdimserne fra på Facebook i Safari så jeg også kan bruge Safari til at bruge Facebook med. Men rigtig mange tak for hjælpen, det havde jeg aldrig selv fundet ud af!
Mvh 
S

Så lidt! man er jo nødt til at prøve lidt af hvert. Og så er det nemlig en go´ ting at have en browser uden diverse indstillinger, og tilføjelser. De eneste reklamer jeg har på Facebook, er i øverste, højre hjørne. Jeg ved så ikke, om det var det samme hos dig på Chrome... Men ellers er reklamerne for mig kun som almindelige indlæg - dem kan blokeringsdimserne selvfølgelig ikke fjerne. Nu bruger jeg heller ikke Startsiden til noget. Kun for at komme videre derfra, til grupper og evt. andre sider og profiler.

Jeg scroller yderst sjældent nedad på Startsiden. Det er der"reklameopslagene" er hos mig...

At slå nævnte dimser fra, kan man også ligeså godt gøre for diverse login-sider og andre steder, hvor der alligevel ingen reklamer er.

Redigeret af mnielsen - 22-Juli-2024 kl. 06:00
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu