|
Fake DBA sælger? |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er jeg ikke, når jeg sælger på dba.
Alligevel vil jeg da mene at jeg er til at stole på.... Klaus |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
NemID validering er et must hvis der ikke handles face to face. Alt andet er et spil i lotteriet.
|
||
![]() |
||
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
|
Den påstand må jeg nok erklære mig lodret uenig i. Nem ID valideret er selvfølgelig en ekstra sikkehed, men at fremstille det som et krav ved handler med forsendelse er overdrevet. Kæresten og jeg har foretaget et utal af handler over DBA og det har været et fåtal af gangen sælger har været Nem ID valideret. Næsten alle handler har været med forsendelse og os der betaler forud. Vi er endnu ikke blevet snydt. Jeg syntes det er nemt at undgå svindler ved blot at bruge lidt sund fornuft. Hvordan er annoncen formuleret, hvordan forholder og udtrykker personen når man kontakter dem, hvordan er varen visuel præsenteret osv. Ud fra det syntes jeg det er nemt at vurdere om det er en reel sælger. Det har i hvert fald ikke slået fejl endnu.
|
||
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det er så bare et krav fra mig. Men handler helst face to face, og så er det revnende ligegyldigt.
|
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
Ja, jeg synes prisen er helt fair når der handles privat og udenom butik. Det kan dog nævnes at jeg kontaktede sælger pr. mail. Det viste sig at være en ældre mand der ikke kendte så meget til DBA. Men helt legal. Kvittering var fra Telenor. Jeg kontaktede en kammerat i support og han kunne bekræfte den var god nok. Jeg kørte hjem med en telefon til 4.100 kr. Da den var blevet budt op. Det er anden iPhone 6S 64GB med kvittering jeg køber til under 4.400 kr. så ja prisen er helt fair. |
||
|
||
![]() |
||
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
|
Det var en god historie du kunne fortælle der, som jeg dog ikke tror på. Men det kan så også være lige meget hvad jeg tror på.
|
||
![]() |
||
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
|
så er der ligesom lukket for al debat
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
|
Ja helt korrekt, det er nemlig fuldstændig lige meget hvad du tror på. |
||
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
DBA-support? Det var vel nok heldigt at du pludselig havde en kammerat i support. Mvh Redigeret af Droid - 28-Februar-2016 kl. 12:55 |
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Læser det nu til en telenor support.
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Hvis det er tilfældet giver det naturligvis god mening. Mvh |
||
![]() |
||
|
.
Redigeret af ladiesman217 - 28-Februar-2016 kl. 21:39 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |