|
Fald i bitrate på TV2 hos YouSee??? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
egen antenne gider jeg ikke.
Nu er det ikke kun sport der er ringe på streaming men jo en fodboldkamp er også for ringe.
Det værste er faktisk "go morgen danmark" det er så sindsygt komprimeret så man dårligt kan se om det er PUK eller Mikkel der er vært. |
|||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5298 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
|
|||
Mvh. JørgenT
|
|||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lige præcis det program er, af en eller anden grund, i en fuldstændig grotesk elendig kvalitet. Synes ikke andre TV2 programmer er så slemme. DR TV er dog generelt i bedre kvalitet end TV2 PLAY.
Redigeret af Deschain - 11-December-2020 kl. 11:33 |
|||
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
nå ok er det ikke kun streaming det er ringe... er go morgen danmark også ringe via kabelTV? Er bare generelt træt at at vores udbydere leverer så ringe materiale til vores alt for gode TV.
|
|||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det ved jeg ikke? Det er streaming jeg svarer på...
|
|||
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2006 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Kvaliteten "ude fra byen" ala aftenshow/Go' aften kan til tider godt ligne lort og lagkage encode-mæssigt. Men det handler helt sikkert ikke om det sidste led med encoding eller bitrate ud til slutkunden, men langt mere om bitraten benyttet fra fjernlokationen til TV stationens continuity, da udsendelser lige før og efter transmission fra fjernlokationen uden for kvægtorvet og TV-byen samtidigt kan stå fint og som vanligt.
Redigeret af TBC1 - 11-December-2020 kl. 19:14 |
|||
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019 Sovevær.:77" S92C,HTP-075,ATV4K |
|||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4822 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Gælder fald i bitraten også for lokal tv på TV2? Her oplever jeg at kvaliteten er ekstremt god på TVSyd.
|
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |