|
Falsk reklame for 4K? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du behøver da ikke undskylde ham. Hvis sproget fulgte reglerne så opstod situationen jo næppe. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
Nej vi kan jo godt alle tale pænt til hinanden, selvom vi klokker i det
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19649 |
Fra BluRay altså! Fra USB og Netflix er det nok en helt anden snak..... Klaus |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Ja, rigtigt forstået. Men hvis den kan sende uhd fra Netflix eller USB, så vil det jo kræve et uhd TV/en uhd fremviser for at vise det. Og hvilket UHD TV kan ikke det uden en sådan afspiller? Det kan de vel alle idag. Men til brug af en uhd projektor vil det kunne bruges.
Min bluRay recorder har også indbygget smarttvfunktion, men hvis jeg bruger netflix på den, sendes kun i max HD på mit TV, men direkte fra TV op til uhd. Så det kræver noget ekstra af afspilleren, hvis den kan sende uhd videre, og det kan denne afspiller muligvis. Redigeret af bentpetersson - 18-Januar-2015 kl. 19:37 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Og det vil typisk være en fuldstændig unødvendig funktion, da et 4K-tv under alle omstændigheder vil opskalere et ikke 4K-signal.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Der er ingen eksterne afspillere der har Netflix 4K. Det er kun TV. Jeg har endnu til gode at se en BD-afspiller, der kan håndtere en 4K videofil og afspille den i fuld opløsning.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |