|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() Sendt: 08-November-2007 kl. 12:53 |
Det her er nok det dummeste jeg har hørt. Der er nogle der burde få sig et liv og måske se nogle film i stedet.
|
|
![]() |
|
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
LOL ja at man kan komme så meget op og skændes virker helt godnat.. men synes nu også det er helt til grin at de ikke har fundet på noget endnu.. man burde samle direktørene for de selskaber som laver og understøtter blu-ray og HDDVD, på midten af et stadion, og så kaste FISK efter dem til de blev enige om et format.. det kan tage sin tid, men hey hvis man ikke kan klare lugten af fisk....... |
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
Grr! Pizzabager, du skriver Blu-Ray med småt, din hd-dvd Fanboy, jeg kender en rocker, og han kender din adresse Forlyder der noget om at det foregår i USA, det er vist det eneste sted jeg kender med den slags ekstremister... |
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
HEhe det her kan godt blive sjovt senere hen hvis den slagt ekstremistisk kommer til landet Jeg er som skrevet i mine initialer at jeg håber på BLU-RAY, mest fordi jeg har en ps3. og dernæst fordi der er flest film til BLU-RAY jeg ville have. Det eneste jeg ønsker er at sætte et Xbox HD drev til min PS3 og afspille HD-dvd også"kun ønske tænkning" måske kan det lade sig gøre med noget linux af en art. |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
'Krigen' har fremmet formaterne på flere måder. Ikke 'krigen' mellem tåberne på AVS, men krigen om vores high definition-forbrugerpenge. Hvis ikke Sony havde brokket sig og, sammen med en række andre firmaer, lavet Blu-ray, stod vi i dag med ét format, der med al sandsynlighed ville være VÆSENTLIGT dårligere, end de to der er i dag. DVD Forum havde noget DVD-9 med superkomprimering i tankerne, for at det ikke skal være løgn!
Så tag det roligt, med at kritisere det, at der i dag er to formater. Først sikrede det en utroligt høj kvalitet, på de udgivelser vi køber i dag, og for tiden er det med til, at presse priserne helt i bund. Wal-Mart havde f.eks. aldrig haft et $100 HD-A2 tilbud, hvis ikke Toshiba og DVD-Forum havde et andet format at 'bekrige'. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |