recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fans af de charmerende tre piger...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFans af de charmerende tre piger...

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Emne: Fans af de charmerende tre piger...
    Sendt: 03-Januar-2006 kl. 08:15

Husk - i aften begynder TV3, at sende "Charmed" igen kl. 21:00 til 22:00, afsnit 149.

Af en eller anden grund har jeg nogle huller et sted mellem afsnit 130 og 149. Er der nogen, der har disse afsnit?

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2006 kl. 09:16

Hej Thorvald,

Tak for tippet! Der kan jeg nok score et billigt point hos konen (hun følger troligt med) .

Jeg tror du / TV3 har rod i nummereringen af afsnittene. På det danske fansite dm*charmed, ses at det er afsnit 147 der sendes i aften (Charmageddon).

Sidste afsnit ifølge dm*charmed var engang i August, hvilket passer med at det seneste afsnit jeg kan se at have liggende er fra 24/8 (desværre har jeg ingen info om nummer/titel på det afsnit - men det burde altså være afsnit 146, Extreme Makeover: World Edition).

/Lars

Redaktør, recordere.dk
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2006 kl. 09:30
Ok - det passer også med at i mit "regnskab" fandt jeg ud af at det sidste afsnit jeg fik optaget (det jeg fik af dig) var nr. 148. 
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu