|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Har hørt at AOF kører nogle 16 ugers intensive kurser for kvinder. :)
Et af dem skulle hedde: "Avanceret tøjbrug. Lær at gå med tøj du allerede har haft på. *GG*
|
|
![]() |
|
hypper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Aalborg DK. Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Som jeg forstår den, kan den modtage mpeg4 og optage det, den er jo optimal
for dem der har et fladtv med kun mpeg2 så ville man jo kunne modtage DR HD på den
og sende det vidre til sit tv.
Og samtidig kan den bruges som media player! Redigeret af hypper - 25-December-2009 kl. 15:03 |
|
Med venlig hilsen / Best Regards
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
Ja den kan være/er genial, men hvad med dvb undertekster fra mpeg-4 kanaler? Der kan/er måske et problem der. Køb du en R2650 og lad os andre vide hvad den dur til ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
hypper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Aalborg DK. Status: Offline Point: 76 |
![]() |
ja er ved og finde den billigst, min far har brug for denne, da vi har kikket efter et ca modul
til hans tv med mpeg 4, men der siges dem der er på markede ikke virker, og jeg har jo fantec MM-FHDL media player, og den dur virkelig godt, så min popcorn 110 er ude i kulden nu.
og der ved får han jo også media dele med oven i.
og den skal være trådløs, for at prøve denne del også.
Redigeret af hypper - 25-December-2009 kl. 15:39 |
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
![]() |
Så er den bestilt 2700kr med porto, og 1TB HD, plus WLAN 300Mbits
|
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
Hansemand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 537 |
![]() |
Hvor? |
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
![]() |
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
![]() |
Ok. Jeg købte min FHDS hos "Atendo". Kan se at du kan få R2650, hos dem, for under kr. 2000, dog uden HD og WLAN. Nu er det så spændende hvad R2650 siger til de sa.... undertekster, når de starter op igen engang på Mpeg-4 kanalerne. Der kan godt gå et stykke tid, da DR har udsat Dvb subs på ubestemt tid. Men held og lykke (for din far) og håber du tilbagemelder her i tråden med nyttige tips og hvad der ellers måtte være til gavn (især undertekster på tunerdelen). Jeg tror medieafspilleren er identisk med FHDS, tæt på ihvertfald.
|
|
Mvh Hansemand
|
|
![]() |
|
![]() |
ja skal nok komme med en report, når den ankommer.
|
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
taz83 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 28-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() |
Hej Hypper
Hvad er erfaringerne med boxen?
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Jeg har ikke fået lov og lege med den endnu, men er lovet jeg har den med posten tirsdag
så en gang i næste uge, kommer jeg med noget info, skal nok melde når den er ankommet.
|
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
|
![]() |
Så kom den i hus, og efter og ha leget lidt med den, er jeg kommet frem til,
Media player del.
Kan det samme som Fantec MM-FHDL
Mere info her: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=68501&title=smart-media-player-fantec-mmfhdl
DVB-T Del
Modtager fint mpeg4 kanaler.
Fin EPG. med mulighet for at optage via EPG
men den gemmer filnavnet som dato nummer og tid, ikke lige det
bedste, da jeg heller ønskede det var navnet på programet,
filnavnet var, det bliver lidt svært og holde styr på alt det man
optager.
Det er heller ikke muligt at sætte en offset tid, så den starter 3 min før programet
starter, eller sætte så den slutter 3 min efter programet er slut.
man kan heller ikke under EPG optage hvis programet er startet, ex. hvis man vil optage resten
af programet, der har man så time shift, eller record, men der er det galt med filnavnet igen.
Ellers syntes jeg den virker fint.
men skulle jeg vælge igen, hade jeg valgt A.C.Ryan da disse er samme OEM. produkter,
og de gør de noget for at forbedre deres firmware, fantec undlader og svare på mails
hvis man har spørgsmål eller ider til at forbedre deres produkt, jeg selv har A.C Ryan firmware
i min fantec MM-FHDL, og dagen efter jeg forslog noget til deres firmware var der mail tilbage
at det var noteret, Og inden længe kommer deres firmware med YAMJ Movie Jukebox en forsmag kan ses her:
Redigeret af hypper - 27-Januar-2010 kl. 19:33 |
|
Claus Sørensen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |