recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FANTEC TV-FHDS Media Player
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFANTEC TV-FHDS Media Player

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
B-Vestergaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Direkte link til dette indlæg Emne: FANTEC TV-FHDS Media Player
    Sendt: 23-November-2009 kl. 21:33
Hvor købes FANTEC TV-FHDS Media Player billigst på nettet ?

Et sted med Visa og gerne en hvor der skrives på engelsk Embarrassed
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2009 kl. 21:41
Hej

Prøv at se her:

Med venlig hilsen
Henrik Badsted
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2009 kl. 01:48
Oprindeligt skrevet af Badsted Badsted skrev:

Hej

Prøv at se her:

okay, den havde jeg set... men de har ikke Visa kun bankoverførsel eller Paypal, og jeg er ikke fan af Paypal Confused

Har dog alligevel bestilt den med bankoverførsel, men ved ikke lige hvilke af de numre der står på ordren, jeg skal bruge til at overføre, men det kan Danske Bank vel fortælle mig, og så må vi håbe den kommer efterfølgende Wink
Til top
goggeloj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-August-2010
Sted: Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 10:18
Nu er jeg også en af dem, der har købt en Fantec TV-FHDS maskine.

Den er så ikke kommet hjem endnu men inden jeg konfigurerer den, så vil jeg lige høre, om der er nogen, der har erfaringer med at streame over wifi (hvis I altså har købt wifi versionen) ?

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 10:35
Det er absolut ikke optimalt at streame trådløst, der skal ikke ske andet på netværket hvis det skal virke... og så alligevel ikke Ouch

Kablet kører perfekt Tongue
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af goggeloj goggeloj skrev:

Nu er jeg også en af dem, der har købt en Fantec TV-FHDS maskine.

Den er så ikke kommet hjem endnu men inden jeg konfigurerer den, så vil jeg lige høre, om der er nogen, der har erfaringer med at streame over wifi (hvis I altså har købt wifi versionen) ?

Jeg kører alt trådløst og det fungerer fint. Den låser en gang imellem og skal genstartes, men om det er netværket eller boksens skyld, det ved jeg ikke.

Jeg streamer dog ikke ved højere bitrates end de optagelser jeg har lavet fra DR HD, så hvis man skal streame en BR film, så kan man sikkert godt løbe ind i problemer.

Vi har flere gange oplevet, at min søn og datter hver har set noget over det trådløse netværk, samtidig med, at jeg har set en optagelse, også over netværket, og det virker fint.

Det virker som om boksen er fornuftig til at lave en buffer, da en stream kører videre et stykke tid efter, at man slukker for netværket.
Til top
goggeloj Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-August-2010
Sted: Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 09:37
Hej Henrik,

Dit svar lyder lovende...men hvor står din Fantec maskine henne ift. din router?

Jeg må tilstå, at jeg løb ind i lidt probs igår (ja fik herligheden igår), da jeg skulle browse og afspille en film i BR-rip i MKV format. Den hakkede en del indenfor ganske få minutter.

Her til morgen afspillede jeg en film "Clash of the Titans" i HD kvali MKV format (kan ikke huske opløsning på den) over Upnp og der kørte det ganske fint. Om jeg skal afspille via Upnp istedet for at browse må jeg lige teste mig frem.

Har du fået Internet radio (Shoutcast) til at virke?
Jeg kan kun få en kanal frem....pakistansk musik L***....
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 10:21
Min står rimelig tæt på routeren (10 - 12 meter og kun gipsvægge imellem) med god signalkvalitet.

Jeg synes aldrig, at jeg har problemer med at det hakker, men som jeg nævnte, så låser maskinen ind imellem, mest under navigation og tryk på fjernbetjeningen.

Jeg har ikke benyttet mig af hverken IMS eller radiodelen, men har da kigget på det og fundet det fuldstændig ubrugeligt.... langsomt og med et håbløst interface.

Jeg har udelukkende anvendt boksen til at afspille mine DVB-T optagelser lavet med ForTheRecord og der er denne boks den eneste, der også kan vise de indlejrede DVB undertekster.

Lige da jeg fik boksen prøvede jeg dog en del medier, også nogle fra de lidt mørkere sider af 'nettet, og den spillede det hele uden at brokke sig.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10581
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 14:06
Oprindeligt skrevet af Badsted Badsted skrev:

Jeg kører alt trådløst og det fungerer fint. Den låser en gang imellem og skal genstartes, men om det er netværket eller boksens skyld, det ved jeg ikke.

Hvilken USB dongle bruger du til den trådløse overførsel?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2010 kl. 14:50
Jeg bruger den, som man kan købe sammen med boksen:

FANTEC WF-300MWLAN Dongle
Til top
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Marts-2006
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2010 kl. 14:49
Til alle dem som laver mkv filer med mkv merge og som ønsker at afspille i FHDS.
Jeg oplevede at jeg ikke kunne afspille(se) videoen i mkv filer mere med FHDS og fandt ud af , via nettet, at den nyeste mkvmerge skal rettes til under fanen "extra options" compression= none på både video og lyd. Det er en bug i FHDS software og andre medieplayers ifølge kloge hoveder. WD-TV skulle også ha' dette problem. Se evt her:http://www.mpcclub.com/forum/showthread.php?t=24821
Mvh Hansemand
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu