recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Far Cry 2 eller GTA 4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFar Cry 2 eller GTA 4?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DarkHelmet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 508
Direkte link til dette indlæg Emne: Far Cry 2 eller GTA 4?
    Sendt: 20-December-2008 kl. 18:38
Jeg står lidt i et dilemma.

Min kone vil give mig et nyt spil. Jeg har spillet Uncharted i et år nu, så vi skal have noget nyt.

Nogen der kan komme med et bud på hvad jeg vil blive mest glad for.
Jeg har spillet GTA San Andreas utroligt meget, men Far Cry 1 slog benene helt væk under mig da det udkom.
Jeg spiller mest Uncharted, Half Life, COD mv.

Men hvad er der mest underholdning i? Er Far Cry 2 på højde med 1eren? Eller skuffer den?
GTA 4 ved jeg at jeg nok vil elske..

Kom med nogle bud tak..

Mvh Dan
Til top
ainG Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2008
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2008 kl. 22:14
Jeg tror næsten Far Cry 2 er bedre end 1'eren, men hvis du kun vil købe ét af de to (gode) spil, så tag GTA IV - det er nok det mest gennemførte og det, der holder længst.
Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Januar-2004
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 03:26

Hej Dan

Jeg var stor fan af farcry 1 og jeg har også snuppet crysis og crysis warhead. Jeg havde set frem til farcry 2, det var forudbestilt og kom som det skulle, meeeen.... jeg tror jeg samlet har spillet det max 4 timer, det er som woow effekten ikke rigtig holder og det bliver for trivielt

GTA 4 er der til gengæld mange mange timer i, hvis man er til gta spillene, der er mange lækre detaljer

Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-December-2005
Point: 424
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 07:32
Helt klart GTA IV.

Det er et vildt underholdende spil, og da man selv skaber historien, kan jeg nemt forestille mig at det kan spilles igennem mere end én gang, uden at blive trivielt overhovedet. Og så er der jo så mange andre sjove ting at fordrive tiden med i spillet, end bare at udføre missionerne.
Jeg har pt. spillet i lidt over 30 timer, og er kun 38,56% igennem spillet, så det er ikke lige sådan et man gennemfører på en weekend.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 12:08
Crysis findes ikke til PS3?
Jeg har siddet og læst lidt rundt på nettet, og der er meget delte meninger om FC2. Mange negative meninger går på pc versionen som har en del bugs mht lyden, og selve gameplayet hvor de oplever problemer.
Er det samme problemer på PS3?

Jeg kan se at folk går amok over Fallout 3, men de første anmeldelser melder om noget nær en katastrofal PS3 version.
Om det er nørderne der mener det, ved jeg ikke.
Jeg har Orange Box til PS3. På nær det ene spil (grafik fejl) synes jeg at det kører perfekt. Jeg kan ikke se at frameraten går ned på 2-3 billeder pr sekund. Om det så er den følgende opdatering der har hjulpet ved jeg ikke

Men jeg tror det skal være GTA 4 jeg skal bruge min næste tid på. Jeg skal være sikker på at få et ordenligt spil, da jeg har 4 børn, og tiden foran vores PS3 er begrænset..
Til top
MDHell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Januar-2004
Point: 928
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 13:15

Oprindeligt skrevet af DarkHelmet DarkHelmet skrev:

det skal nok passe, du nævnte ikke noget om at det var til PS3  

Jeg har siddet og læst lidt rundt på nettet, og der er meget delte meninger om FC2. Mange negative meninger går på pc versionen som har en del bugs mht lyden, og selve gameplayet hvor de oplever problemer.?

Jeg har PC versionen, jeg har ikke oplevet nogle bugs med hverken gameplay eller lyd, det mister bare hurtigt interesse værdien, det bliver hurtigt trivielt....

da jeg har 4 børn

Det lyder som om du fik din PS3 nogle år for sent

Sony KD-X8505B 55" | Sony BDP-S480 | Onkyo TX-NR609 | BT-DCT110 | Harbosat10 + harbosub10 |
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2008 kl. 16:15
Oprindeligt skrevet af MDHell MDHell skrev:

det skal nok passe, du nævnte ikke noget om at det var til PS3  

Jeg har siddet og læst lidt rundt på nettet, og der er meget delte meninger om FC2. Mange negative meninger går på pc versionen som har en del bugs mht lyden, og selve gameplayet hvor de oplever problemer.?

Jeg har PC versionen, jeg har ikke oplevet nogle bugs med hverken gameplay eller lyd, det mister bare hurtigt interesse værdien, det bliver hurtigt trivielt....

da jeg har 4 børn

Det lyder som om du fik din PS3 nogle år for sent

Jeg har den allerførste PS3. Og ja jeg skrev ikke noget om PS3, men skrev at jeg havde spillet Uncharted.. Den findes kun til PS3.. Men min fejl.

Men ja. Hvis PS3 var kommet for 12 år siden havde det nok passet :-)

Jeg tror at jeg tager GTA 4. Lyder til at det kan underholde mig et års tid..

God jul og tak for hjælpen, rødder.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu