|
Farscape på dvd? hd? |
Besvar |
Forfatter | |
fumper
Guld medlem Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
Emne: Farscape på dvd? hd? Sendt: 13-December-2007 kl. 22:53 |
Hejsa, jeg søger med lys og lygte efter farscape, men desværre ikke til enhver pris, jeg er med på at 125kr pr. skive hos laserdisken.dk egentlig er fornuftigt billigt, men vi snakker om i alt 40 skiver... det er lige 5 af de store.... YIKES!
hos axel kan man finde en australsk udgave, til 160kr pr sæson (10 skiver) men de er desværre udgåede, er der nogen der kan finde disse hos en sælger? jeg kender ikke mange af de udenlandske, men hvorend i verden de kan findes, så længe de sender til DK, så må jeg se om ikke jeg kan finde pengene til at eje denne serie, en UK/AUS udgave vil være at foretrække fremfor en NTSC udgave fra staterne, men anything will do... sig frem... straks! Pft Ole |
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
atdjei
Super bruger Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
Sendt: 14-December-2007 kl. 09:04 |
Hej Kik her, der har de nogle af sæsonerne på lager. http://www.ezydvd.com.au/mech/quicksearch.zml?f=title&q= farscape Men husk at du kan komme til at betale told!
Hilsen jimmi
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |