|
farveindstilling pdp - lx508d - |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Før jeg solgte mit LX5090 sidste år lavede jeg en genkalibrering. Ud over, at det var blevet mindre lysstærkt, så havde farverne ikke ændret sig, så der skulle ikke ændres noget.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Synes det blev lidt uskarpt og farveforladt da jeg ændrede det, så jeg prøvede at lave lidt selvjusteringer - nu synes jeg at det står meget fint igen - tak for alle inputs... skønt forum
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Som Torben skriver, ændres farvespektret ikke. Så det eneste du skal ændre er lysstyrken og kontrasten. Resten af indstillingerne kan tages fra flatpanels test.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Kampus. Lad nu være! Det er tydeligt at du ikke ved, hvad du udtaler dig om. Torben har været heldig, at der har været ens degenerering af alle tre farver. Men det kan man ikke bare lave konklusioner på..
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |