recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - farveindstilling pdp - lx508d -
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

farveindstilling pdp - lx508d -

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2016 kl. 19:20
Før jeg solgte mit LX5090 sidste år lavede jeg en genkalibrering. Ud over, at det var blevet mindre lysstærkt, så havde farverne ikke ændret sig, så der skulle ikke ændres noget.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Point: 6507
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 09:54
Synes det blev lidt uskarpt og farveforladt da jeg ændrede det, så jeg prøvede at lave lidt selvjusteringer - nu synes jeg at det står meget fint igen - tak for alle inputs... skønt forum
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 10:57
Som Torben skriver, ændres farvespektret ikke. Så det eneste du skal ændre er lysstyrken og kontrasten. Resten af indstillingerne kan tages fra flatpanels test.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2016 kl. 12:41
Kampus. Lad nu være! Det er tydeligt at du ikke ved, hvad du udtaler dig om. Torben har været heldig, at der har været ens degenerering af alle tre farver. Men det kan man ikke bare lave konklusioner på..

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu