recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Farvel fra YouSee Play musik ! ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Farvel fra YouSee Play musik ! ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8671
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Ja, mistede også selv Play musik ved en tidligere opgradering, selv om det var på min Telefon, fik så at vide at jeg bare skulle logge på Bredbånd med Telefon log In, så var det tilbage igen begge steder.

Det er så fordi du også har mobilabonnement hos dem.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 11:40

Ja, ellers kunne det jo ikke gøres med Telefon log In.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Flick Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 05-December-2008
Sted: Denmark
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flick Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

men nu kan jeg i det mindste nedgradere til grundpakken uden frygt for at miste musikstreaming
Hvis du alligevel kun havde en højere pakke end grundpakken for at have adgang til YouSee Play, så kan det langt bedre betale sig at købe et Spotify abonnement..
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2015 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af Flick Flick skrev:

Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

men nu kan jeg i det mindste nedgradere til grundpakken uden frygt for at miste musikstreaming
Hvis du alligevel kun havde en højere pakke end grundpakken for at have adgang til YouSee Play, så kan det langt bedre betale sig at købe et Spotify abonnement..

YouSee Play og musikstreaming har aldrig haft noget med pakkestørrelse at gøre - udelukkende om man havde bredbånd, mobil eller YouSee Plus.

Redigeret af lunddal - 04-Juni-2015 kl. 14:23
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 09:27
Jeg vil lige uderstrege at jeg netop IKKE har ændret ved mit abonnement , - og alligevel mistet musikstreaming pr 29-05-15 . Og med hensyn til pakkestørrelse osv, så syntes jeg bare at mellempakkens pris kunne retfærdiggøres en lille smule, i og med også havde musikstreaming . Og jeg kunne så ikke rokke ved kundeservice medarbejderen . . ( har kun firma tlf - ved anden udbyder) .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 09:38
Har du ikke opdateret til ny hastighed på Mit YouSee eller opsagt YouSee Plus?

Og igen, din tv-pakke har intet med Play at høre.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 09:51
Jeg er helt med på at Play intet har med pakken at gøre . Jeg syntes bare at de 429kr lidt bedre kunne retfærdiggøres når man nu tilfældigvis også havde Play med . Og nej ! - JEG har ikke ændret på TV abo. eller nethastighed . YouSee har skruet op hos mig , som hos alle andre - men det er jo lidt hen over hovedet på os . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juni-2013
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2015 kl. 14:25
Der må være tale om en fejl. Kontakt dem igen, evt. på facebook.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2830
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2015 kl. 00:20
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Ja, ellers kunne det jo ikke gøres med Telefon log In.

Og altså totalt irrelevant for trådstarter.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu