|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
plankeby ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Norway Status: Offline Point: 385 |
![]() Sendt: 01-December-2008 kl. 11:37 |
Farvel til B&O i Norge. Nu har selskapet bestemt seg for å legge ned Bang & Olufsens norske salgskontor. Ifølge Epn.dk var Norge tidligere det viktigste eksportmarkedet for det danske merket. Antallet avdelinger skal de siste årene ha gått fra 40 til 20. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=541024
Min kommentar: Jeg har selv solgt B&O produkter før år 2000. I dag kan jeg selv ikke lenger se at B&O har den ekstra design på mange av sine produkter, eller den ekstra kvalitet som kan forsvare den ekstremt høye pris på TV og radio. Redigeret af plankeby - 01-December-2008 kl. 21:33 |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |