recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Farvel til SlySoft
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Farvel til SlySoft

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2016 kl. 09:32
Jeg har brugt det rigtigt meget og det er genialt!

Det benyttes mest til hvis man eksempelvis har en projektor med 720p50/60 og gerne vil køre 23,975 fps materiale på den, den at det hakker. Så kan man dekode lyden i de enkelte lydkanaler, hvad enten det er stereo eller 7.1.
Så sættes hastigheden op med 4% på lyd og billede og kanalerne kernel streames over HDMI til forstærker, eller de kan re-encodes til AC3 eller DTS.
Det er lidt det samme som der sker med en DVD beregnet til PAL i europa.

Der er også mange som benytter det til musik, fordi det er en nem måde at køre kernel streaming udenom Windows egen mixer. Thumbs Up
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Point: 553
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2016 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af andrsn andrsn skrev:

De er genopstået som RedFox... :)

https://forum.redfox.bz/download/

Så forsvandt download muligheden derfra også, :-(
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2016 kl. 15:27
Så kom der alligevel en info om opdatering af AnyDVD HD Big smile

mvh
MichaelS
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2016 kl. 15:40
yep, det er den 5 opdatering siden Slysoft went awol
Til top
Poule Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Juni-2016
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2016 kl. 09:37
Sort nyhed om SlySoft, men udviklingen af deres programmer stopper tilsyneladende ikke:

http://www.myce.com/news/slysoft-is-gone-forever-78664/

Klik på linket i teksten på denne side: Read on: Slysoft developer: AnyDVD will continue to work

....og selvfølgelig teksten på ovenfornævnte side. Wink
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2016 kl. 11:29
Der står følgende:

SlySoft licensnøgler for AnyDVD (HD) vil kun virker op til version 7.6.9.5. RedFox OBD'en (Online Beskyttelses Database) for denne version vil være tilgængelig til og med tirsdag den 31. maj 2016, derefter vil AnyDVD HD muligvis ikke længere kunne dekryptere diske.

SlySoft licenser for andre produkter er ikke omfattet og vil fortsat virke normalt.

Vil det så sige at man skal installere en ældre version end 7.6.9.5 for at få det til at virke fremover, eller hvilken version skal man installere når man har tidligere lifetime licens?

Til top
Poule Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2016 kl. 14:51
Prøv at spørge på: https://redfox.bz/da/support.html
Det skulle være de samme udviklingsfolk, som arbejdede på SlySoft.

Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2016 kl. 15:31
Du kan fortsat bruge version 7.6.9.5 med din gamle nøgle. Den virker som hidtil, men film der er nyere end 31 maj 16 er det ikke sikkert AnyDVD HD vil kopiere.

Jeg bruger selv 7.6.9.5 og vil ikke betale den høje licensafgift for en RedFox udgave.
mvh
MichaelS
Til top
Poule Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2016 kl. 15:52
Jeg bruger selv ver. 7.2.3.0 og har brugt den til film, som ikke er meget ældre end et år. Du har ret. Det er godt nok meget at betale 7 - 800 kr. i livslang licens.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2016 kl. 15:55
Og Ja Livslang - hvor lang er det? Jeg er i tvivl om der pludselige nedlukning var i senesat af filmselskaberne eller om det var deres egen idé for fx at få min livslang licens til at udløbe. 

mvh
MichaelS
Til top
Poule Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Poule Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2016 kl. 16:21
Ahhh, nok mere sandsynligt det første. De er meget magtfulde og har pengene til rådighed til det. Men hvem véd?
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2016 kl. 17:18
må tilstå at jeg faktisk er kravlet på et andet workflow. Har også livslang updates på anydvdhd fra omkring en 4-5 år siden, men det er godt nok også ved at være noget tid siden jeg har brugt programmet. mit hedder nu makemkv som start - og så en eventuel reencode til noget mobilt hvis det er. (til gengæld blev jeg fanget i en firmware update af mit BD-drev da jeg gik på win 10. Den ville lige pludselig ikke genkende nyere BD's, men havde så godt nok heller aldrig opdateret firmware på den før.

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu