recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fastmonteret projektorlærred - How To?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fastmonteret projektorlærred - How To?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Srytter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Januar-2019
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Srytter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fastmonteret projektorlærred - How To?
    Sendt: 11-Februar-2019 kl. 14:31
Jeg har opsat projektor og projekterer indtil videre på en hvid murstensvæg. Jeg søger en lærredsløsning i stedet, der bliver fastmonteret.

Ønskescenariet er at finde et lærrede med sort ramme, der passer præcis til mit billede. Jeg går efter en budgetløsning i udgangspunktet, og finder mange lærreder på ebay til under 1.000 kr, som jeg antager dækker mit behov. Dog har jeg vanskeligt ved at finde korrekt størrelse.

Jeg vil helst ikke ud i at skulle bygge en ramme og stramme et lærred ud derpå selv (det går galt), så mangler inspiration.

Hvilke erfaringer har andre gjort sig? Findes der gode sider, hvor jeg bør jagte en løsning til mit setup?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2019 kl. 17:05
En voksdug fra ikea 
Og du maler kanten matsort.   

Det er budget løsningen

Brugte selv voksdug løsningen til første projektor.   Bagsiden skal bruges 
Til top
Srytter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-Januar-2019
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Srytter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2019 kl. 18:01
Som hænges op hvordan? Bliver det ikke ret tarveligt, hvis sådan en dug bare hænger der og flagrer på et par kroge? Skal den ikke strammes ud?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2019 kl. 20:03
Voksdugen kan næsten sættes op med tegnstifter.  
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Online
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2019 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Voksdugen kan næsten sættes op med tegnstifter.  
på en murstenshus væg?. Jeg brugte hvid mørklægnings gardin, men lavet en ramme selv og brugte kantlister jeg malet matsort
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2019 kl. 18:43
Jeg har været ude i IKEA rullegardinet.
Det er okay, men sjældent helt pænt hvilket irriterer i længden.

Endte med at købe et 100" fastramme fra elite screens på Amazon UK. Det kostede ca 2500. 

Jeg synes det er billigt og kvaliteten er fin.
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu