|
Fastspeed - erfaringer |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Forfatter | ||
dreamz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tak, og til en service for andre, der kunne være interesseret i svaret, men som vil undgå at klikke sig ind hos fastspeed.dk, er der netop tale tale om en Sagem Fast 3890V.
|
||
![]() |
||
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
|
Hvilken farve er den ? Så jeg ikke skal bruge min tid på noget som jeg kan få andre til at svare på.
![]() Redigeret af Flomsen - 16-Maj-2019 kl. 15:25 |
||
![]() |
||
dreamz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2008 Status: Offline Point: 857 |
|
Hr. Flomsen; hvis jeg selv havde fundet den pågældende underside, ville jeg naturligvis ikke have spurgt. Et forum er vel til for at hjælpe andre og ikke til at udstille sin egen arrogance.
|
||
![]() |
||
Flomsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
|
Du har fuldstændig ret at forum er til at hjælpe andre. Men.. fik da -1 i point på et ligegyldig svar
![]() Redigeret af Flomsen - 16-Maj-2019 kl. 16:00 |
||
![]() |
||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
|
TDC leverer modemmer til andre udbydere på deres net, så fastspeed kan ikke bare selv gå ud i byen og købe ind.
|
||
![]() |
||
bas ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 343 |
|
Jeg bliver indtil videre hos Kviknet.
Jeg er rigtig godt tilfreds med deres router og deres kundeservice.
|
||
![]() |
||
Plex ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 614 |
|
Præcis på samme måde, som hvis du havde en fiber forbindelse. F. eks deles g-pon typisk til 32 kunder, som i alt har 2.5 Gbits til deling. Flere af landets fiber operatører anvender denne fordelingsnøgle På coax er der dog stor forskel på, hvor mange man er om at dele den samlede kapacitet. Fælles for begge - der er tale om delt båndbredde.
Redigeret af Plex - 22-Maj-2019 kl. 21:51 |
||
![]() |
||
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
|
Skal de kunder dele forbindelsen selv om de har forskellige udbydere? Når hiper eller fastspeed køber kapacitet ved YouSee hvor “tæt” på kunden er det så i netværket?
|
||
![]() |
||
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
|
Man kommer ikke uden om at deles om den fysiske kapacitet. Hiper og Fastspeed køber kapacitet længere oppe i systemet - dvs. selv om kunderne ikke deles om den fysiske kapacitet i coax-nettet (sidder på forskellige optiske noder), så skal de deles om den indkøbte kapacitet, hvis de er i samme kapacitetsgruppe.
Redigeret af bubbleboy - 23-Maj-2019 kl. 12:26 |
||
![]() |
||
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
|
Jeg har kørt med Fastspeed i 2 uger. Det kører helt fantastisk :-)
Mit stik er ikke opgraderet endnu, men alligevel ligger på på omkring 800/110Mbit.
|
||
![]() |
||
jesperkl ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
|
Har lige fået Fastspeed i dag. TDC tekniker kom og skiftede stik. og satte Router til.
Kører super godt! 950 Mbit ned og 110 Mbit op! Sådan. Router i bridge mode (har Unifi USG, AP mm.) Faktisk kan USG ikke længere måle hastighed da den ikke kan følge med! ![]() Nu må vi se om stabiliteten / hastigheden holder... |
||
![]() |
||
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1008 |
|
På fastspeeds hjemmeside, skriver de man forvente som minium en hastighed på 900/90.
Jeg overvejer selv at skifte fra Hiper, men Hiper gør det nu meget godt og har været super glad for dem. Men det andet er bare utrolig billigt og ikke den så meget ekstra at skulle betale for at få det mere.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |