recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fastspeed - erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fastspeed - erfaringer

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
jesperkl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 11-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperkl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 19:05
Har lige fået Fastspeed i dag. TDC tekniker kom og skiftede stik. og satte Router til.
Kører super godt! 950 Mbit ned og 110 Mbit op! Sådan. Router i bridge mode (har Unifi USG, AP mm.)
Faktisk kan USG ikke længere måle hastighed da den ikke kan følge med! LOL

Nu må vi se om stabiliteten / hastigheden holder...

Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2019 kl. 22:01
På fastspeeds hjemmeside, skriver de man forvente som minium en hastighed på 900/90.
Jeg overvejer selv at skifte fra Hiper, men Hiper gør det nu meget godt og har været super glad for dem. Men det andet er bare utrolig billigt og ikke den så meget ekstra at skulle betale for at få det mere.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Point: 1103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2019 kl. 08:38
Jeg har hiper men kun Ca. 250 Mbit på de 1000 Mbit og det er fordi de har købt for lidt kapacitet i mit område - har haft en yousee teknikker 2 gange og han kan måle 1.1 gbit når han måler udenom hipers backbone og de har alle mulige dårlige undskyldninger hvorfor de ikke er i nærheden af den købte hastighed. Overvejer fastspeed men lurer på om de kan gøre det bedre
Til top
BeoBrians Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Marts-2019
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BeoBrians Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2019 kl. 14:51
Jeg ville meget gerne skifte, men hvor jeg bor, bandt man sige for 2 år siden til Stofa i 5 år.

Katastrofe beslutning. Her var Yousee før, det fungerede i det meste, med længere oppetider end vi har nu.

Der er så mange down perioder med Stofa at det er katastrofalt. Og hvis du sætter andet netværks udstyr på indenfor Stofas router. Så vær opmærksom på at Stofa detekterer når det samme produkt er konstant tilsluttet i mere end 24 timer, så begynder hastigheden at gå ned, indtil du intet internet kan bruge. Så genstarter du dit udstyr indenfor Stofa routeren, og så kører alt igen.

Så et tænd/sluk ur, sat til at slukke og tænde en gang om natten, på mit eget netværksudstyr har løst problemet. Fordi når du ringer til Stofa ved de ikke noget om det.
Bare sjovt når du skifter til en anden forbindelse, så kører det upåklageligt.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu