|
Fastspeed - erfaringer |
Besvar | Side <1 456 |
Forfatter | |
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har idag skiftet fra Yousee til Fastspeed - det gik fuldstændig smertefrit, routeren blev sendt til mig før tid, signalet var aktivt på det tidspunkt jeg var lovet (idag) og tilslutningen af den nye router gik perfekt. Jeg kontaktede deres kunde support idag via mail omkring fast IP da jeg bemærked de kørte med CGNAT og jeg skulle bruge en fast IP til min Plex, og en time efter var den blevet tildelt og jeg kunne genstarte routeren hvorefter min Plex med detsamme var online. Jeg får samme hastighed nu hos Fastspeed som før hos Yousee, omkring 400mbit som er det vores anlæg kan trække (mit gamle Yousee abonnement hed officielt 300mbit, men idag tilbyder Yousee faktisk kun 150mbit på vores anlæg) - abonnementet hos Fastspeed hedder også officielt 300mbit da det var maks TDC kunne tilbyde Fastspeed at sælge på vores anlæg. Routeren virker også til at være ganske fornuftig, jeg får næsten 300mbit over 5ghz wifi til min mobil ved en speedtest.
Alt i alt er jeg super tilfreds med Fastspeed - havde jeg skrevet til Yousee via deres kundeservice omkring ændring til fast IP havde der formentlig først gået 2 uger inden de overhovedet svarede og så et par uger mere før de kunne lave ændringen :D
Redigeret af spawn - 11-Marts-2020 kl. 23:28 |
|
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 787 |
Funktioner
Tak(0)
|
Yousee kører kun med offentlige adresser. Dvs. der er ingen grund til at kontakte dem i den forbindelse.
|
|
Besvar | Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |