recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fastspeed router - Apple TV 4K/TV2 app fejler!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fastspeed router - Apple TV 4K/TV2 app fejler!

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 5247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 5 minutter siden kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Der er stadigvæk svingende lydniveau fra 0-100%, så remoten er i brug hele tiden.

Svingende kvalitet i wifi har ingen indflydelse på lydstyrken.

Klaus
Jeg har lagt mærke til at efter en sænkning af lyden, kommer der også ofte et stop i streamen. Så hvad tænker du der har indflydelse på at det scenarie opstår?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 7 timer 1 minutter siden kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af 660S 660S skrev:

Siger det én gang til: Køb en ASUS router! Klaus har tidligere intet til en budgetvenlig version.
Men hvis du hellere vil blive ved med at spilde alles tid (din egen, support og vores), så fortsæt endelig føljetonen. LOL
Det er da forhåbentlig ikke spild af tid at få gode råd herinde. Om i spilder jeres tid er i selv herre over. Og Fastspeed’s support er til for kunden / mig. At de så er umanerligt langsomme til at finde fejlen, der spilder de min tid big time Tongue
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 60 minutter siden kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Hvorfor tror du at fastspeed kan løse dine wifi problemer ?

Tror? Jeg ved de kan, det tar bare noget tid, og det frustrerer.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 60 minutter siden kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af Kand Kand skrev:

Har du prøvet en test med kabel fra router til AppleTV for at udelukke wifi forstyrrelser?
Nej det er ikke en mulighed.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 56 minutter siden kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Hvis du bor i lejlighed kan det sagten være naboerne der generer. Prøv Wifi analyzer som allerede foreslået og se om ikke den router kører på samme kanal som alle naboerne. Hos mig kan man se en masse netværk på både 2.4 ghz og 5 ghz men der er klart mere plads på 5 ghz. WiFI analyzer gør det nemt at se hvad der foregår og om routeren kan vælge en fornuftig kanal eller om man selv skal vælge ubrugt kanal.
Det er også min mening. Men jeg fik tilsendt screenshot fra supporten over samtlige wifi kanaler. Og der var kun en der var støj/ trafik på. Routeren finder automatisk en kanal som er uden trafik. Jeg havde på fornemmelsen at den blev ved med at skifte kanal, så det er det forstyrrende element der også påvirker lyd og stream stop. Men jeg kan ikke få noget at vide af Fastspeed support Confused
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 55 minutter siden kl. 10:15
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Her du ikke en ven eller bekendt med en router du kan låne et par dage

Så ville dine problemer måske være væk.  

Boede du tæt på mig så kunne du låne en af mine.   
Nej desværre, så havde jeg lånt en forlængst. Tak for tilbudet Big smile
Til top
660S Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Maj-2025
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 660S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 6 timer 54 minutter siden kl. 10:16

Oprindeligt skrevet af Kand Kand skrev:

Har du prøvet en test med kabel fra router til AppleTV for at udelukke wifi forstyrrelser?
Nej det er ikke en mulighed.

Selvfølgelig er det en mulighed! Du skriver selv at det er 9,40 meter mellem router og Apple TV - med frit udsyn i mellem dem. Så er det jo bare at kæbe et 10 meter netværk kabel, og få det prøvet af...
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7246
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 41 minutter siden kl. 11:29
ja de med at prøve et kabel er en god ide.  måske der kan lånes et    ellers koster de 50.-
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 17 minutter siden kl. 11:53

Men jeg fik tilsendt screenshot fra supporten over samtlige wifi kanaler. Og der var kun en der var støj/ trafik på.

Hej.

Alle screenshots er kun øjebliksbilleder. Dem kan man kun bruge til dokumentation, hvis man har optaget flere for at sammenligne dem.

Jeg var i min tidligere post usikker på, om Denver tablettene kørte 5GHz eller kun 2,4 GHz WiFi.
Ved at google , og ændre lidt på søgningen, fandt jeg en anden mulighed der skriver:
  2.4G/5G WiFi til 367,89 kr. Men der er kun 3 tilbage:

Linket kræver en sikkerheds verifikation, jeg klikkede på en delfin der var tæt på en bold. Det virkede.

Hilsen Carsten.  

Redigeret af csell - 5 timer 11 minutter siden kl. 11:59
Til top
torbenan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2014
Sted: Kbh
Point: 125
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 5 timer 9 minutter siden kl. 12:01
Jeg har haft et problem med ATV, som minder lidt om trådstarters. Jeg har to forskellige ATV 4K og på den ældste stod TV2 Player og bufferede ofte. Løsning var at sætte kanalbredden ned til 20 xHz. Det var på et ubiquity access point, som var under en meter fra ATV.

Til top
yahooboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-September-2017
Sted: -
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yahooboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 38 minutter siden kl. 13:32
Og den endnu billigere løsning, hent en wifi analyzer til den iPhone han allerede har......

Hej.

Mit første gæt er forstyrese fra Naboer, men det er kun et gæt?

Jeg installerede: WiFi Analyzer (open-source) på en ny Galaxy mobil uden simkort:

Og kan bekræfte, at den virker uden sim kort. Her er 3 billige Tablets, alle uden simkort:

Jeg kan læse at de alle 3 har WiFi. Men ikke om det er WiFi 5 Ghz eller kun WiFi 2,4 Ghz.
Og hvis du køber den fra Nettet, har du op til 14 dages returret.

Hilsen Carsten.

Redigeret af yahooboy - 3 timer 37 minutter siden kl. 13:33
Til top
yahooboy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-September-2017
Sted: -
Point: 221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér yahooboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 3 timer 32 minutter siden kl. 13:38
Carsten Du har opdaget at Munch har en iPhone og et AppleTV? Så at anbefale ham køb af en (shitty) Android tablet for at kigge på hvilke problemer der eventuelt findes på hans netværk lugter langt væk. Af promovering af din egen agenda og ikke hjælp til Munch.
I sidste ende ville analysen af hans wifi kunne løses mindst ligeså godt med en app på hans iPhone, til Kr. 0,- 

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Men jeg fik tilsendt screenshot fra supporten over samtlige wifi kanaler. Og der var kun en der var støj/ trafik på.

Hej.

Alle screenshots er kun øjebliksbilleder. Dem kan man kun bruge til dokumentation, hvis man har optaget flere for at sammenligne dem.

Jeg var i min tidligere post usikker på, om Denver tablettene kørte 5GHz eller kun 2,4 GHz WiFi.
Ved at google , og ændre lidt på søgningen, fandt jeg en anden mulighed der skriver:
  2.4G/5G WiFi til 367,89 kr. Men der er kun 3 tilbage:

Linket kræver en sikkerheds verifikation, jeg klikkede på en delfin der var tæt på en bold. Det virkede.

Hilsen Carsten.  

Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu