|
fastspeed vlan tagging |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
icecool_denmark ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-November-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2020 kl. 14:49 |
Hej Nogle der ved om man kan vlan tagging sin egen router fra fastspeed lige p.t har jeg hiper og der er ingen problemer med det jeg har internet på fiber og hvis det er en der ved det så siger jeg tak
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad vil du have ud af det? Det er vel kun relevant hvis forbindelsen fra fastspeed kommer som en trunk og ikke som en accessport
|
|
![]() |
|
icecool_denmark ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-November-2009 Sted: dk Status: Offline Point: 20 |
hvad jeg vil ha ud det jeg bruger min egen router som jeg gøre nu med Hiper
|
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Men det har intet med Vlan tagging at gøre om du kan bruge din egen router eller ej. Hvis fastspeed leverer en accessport så kører det som untagged vlan.
|
|
![]() |
|
ok så la mig spørge på anden måde kan man bruger sin egen router
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |