|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
thun ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() Sendt: 16-Februar-2011 kl. 06:34 |
|
Er der nogen her der har fået alle de oplysninger der skal til for at oprette emailkonto i Outlook?
Jeg har efterlyst velkomstbrev, og jeg har heller ikke nogen mailadresse fra dem. At ringe til dem kan ikke lade sig gøre, man er altid nummer 5, og email svarer de først på efter en måned.
Vh. Jesper
|
||
![]() |
||
togo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
.
Redigeret af togo - 01-Marts-2011 kl. 06:34 |
||
![]() |
||
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
|
Alting vel!
Måske han leder efter lidelsesfæller
Mit eget brug af dette Forum har båret præg af, lede efter nogen med indsigt. Dette med lede efter noget på en God måde. ![]() Redigeret af moho - 16-Februar-2011 kl. 15:57 |
||
![]() |
||
thun ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
|
Togo. Det har absolut intet med iptv at gøre, men det er en del af den kaos der hersker, når man havner hos Fasttv, som jo også leverer iptv. Moho, er inde på noget af det rigtige.
Fasttv kan på ingen måde anbefales, Men der er måske ikke nogen der har haft held med at få det hele op at køre hos Fasttv?
Vh. Jesper
|
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Så vidt jeg kan se, kan du finde oplysning om opsætning af Microsoft Outlook i denne vejledning fra FastTV:
http://fasttv.dk/dk/Kundeservice/Hent-materiale/subParagraphs01/011/pdf/Vejledning%20til%20internet_telefoni_web_2011.pdf |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|
Der findes et afsnit kaldet
Emner der ikke passer ind i de øvrige fora |
||
.....
|
||
![]() |
||
![]() |
|
[QUOTE=Vilhelm]Så vidt jeg kan se, kan du finde oplysning om opsætning af Microsoft Outlook i denne vejledning fra FastTV:
http://fasttv.dk/dk/Kundeservice/Hent-materiale/subParagraphs01/011/pdf/Vejledning%20til%20internet_telefoni_web_2011 Ja den har jeg set, men jeg mangler brugernavn og adgangskode Jeg stopper, der er nogen der bliver stødt på manchetterne Vh. Jesper. |
||
![]() |
||
musher ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2011 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
|
Jeg tror du er nød til at kontakte fasttv, enten teknisk support (hvis du kan komme igennem |
||
Torben
|
||
![]() |
||
togo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
Men hvorfor bruge tid på FastTV og e-mail. Tag en gmail.com, eller live.com gratis e-mail. Virker altid og du er ikke afhængig af at FastTV eksistere nu og 10 år frem
Redigeret af togo - 01-Marts-2011 kl. 06:35 |
||
![]() |
||
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
|
Hej Jesper!
Jeg synes at det er i orden at du skriver om dine problemer hos FastTV i IPTV-tråden. Det har andre også gjort. Er du en Dansk Bredbånd-kunde der er "solgt" til FastTV? Så kan der være en overgangsperiode, f.eks. indtil 1. marts, hvor du fortsat har bredbånd med internet og e-mail-konto hos Dansk Bredbånd. Du kan formentlig først efter overgangsperioden oprette e-mail-konto hos FastTV. |
||
Venlig hilsen, Vilhelm
|
||
![]() |
||
![]() |
|
.
Redigeret af togo - 01-Marts-2011 kl. 06:34 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |