|
fatter det ikke.*S* netflix 5.1 lyd |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2014 kl. 14:25 |
Hej alle
Jeg har stadigvæk ikke fået lyd igennem og ud til mine højttalere via Netflix Min opsætning er: fra yousee boks med HDMI til flimmer indgang 1 HDMI, BD afspiller: fra denne til forstærkerens HDMI hvor der står BD, samt et HDMI kabel i output fra forstærker til indgang 2 HDMI på flimmer Kører med et optisk kabel fra Yousee boks til forstærker mht. surround lyd. I indstillinger på min flimmer står alle indgange(3 i alt HDMI, til digital indstillingen. Hvorfor kan jeg ikke får lyd ud i mine højttalere når jeg åbner netflix appen på flimmer. Ved godt i har svaret i en anden tråd med ACR returvej, en skrev at det var i HDMI 2 på mit fjernsyn, jeg har et Panasonic ST60 y Please hjælp?? Hvad har i andre af opsætning så det hjælper med Netflix. Lofferen |
|
![]() |
|
Lofferen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-December-2007 Status: Offline Point: 452 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For resten har en Onkyou forstærker
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Har du aktiveret arc i din Onkyo?
Den ligger under hardware setup og hdmi der skal hdmi control stå til on. Husk også aktivere dit Viera Link eller hvad Panasonic nu kalder det. For at du så skal have lyden fra Netflix ud via arc, skal du aktivere eksterne højtalere i din tv menu. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Tak for svar prøver at rode med det, kiggede
Lige på menuen på tv'et panasonic st60 y kan Ikke finde noget med eksterne højttalere som kan slås til nogen der har st60 som ved tak |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Jeg er rimelig sikker på, at dit tv selv registrerer når der konstateres receiver med arc mulighed. Mit VT50 gav muligheden tv eller biograflyd ( ekstern lyd), da arc blev benyttet første gang.
Har din receiver arc feature? |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
nazmdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Vi har haft en noget lignende sag med et ST60. Problemet der lå i Neflix appen. Desværre vil hverken Panasonic eller Netflix hjælpe :( Så vi valgte at give pengene retur.
I hans tilfælde ville den heller ikke spytte 5.1 ly ud. Samtidig skruede tv helt umotiveret op for lyden og fik ødelagt hans forstærker.
Redigeret af nazmdk - 02-August-2014 kl. 13:21 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Samsung TV kan heller ikke levere 5.1, (DD+) det kan deres Recordere. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Ok tak for svar nå men så opsiger jeg bare netflix
Har det også kun nu i prøve periode, så ser c-more I 5.1 lyd igennem you see boks deres udvalg er også Stort og nyere film men jo også dyrere |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Hvad med at sætte din boks direkte i din reciever derfra til tv. Herefter skifte til AVkilden på TV, vælge kilden på din reciever. Herefter trykke på Vieralink på din Panasonic remote og vælge Højttalervalg og "hjemmebiograf".
Det er ret simpelt. Jeg bruger selv Appletv boks. Det eneste jeg skal skifter er til AV. Herefter skifter reciever selv til GAME. |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Bare glem hvad jeg skrev.
|
|
![]() |
|
Ok beanie det vil jeg prøve smiler
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Du vrøvler da, mine to Samsung ES8005 leverer da 5.1 uden problemer fra Netflix, at jeg så ikke bruger app, da det er for besværligt søge med tv Remote er så en anden sag. Redigeret af JordanDK - 03-August-2014 kl. 10:22 |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |