|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
KasperL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
![]() Sendt: 23-Juni-2007 kl. 02:42 |
Hej Jeg vil lige vise min "billige" hjemmebiograf TV: LCD LG LP1R (2 tunere) Projektor: Panasonice AE 700 Receiver: Denon AVR 1507 DVD-HDD: Sony HX-820 Højttalere: 5 Philips højttalere på 140 watt + 2 Pilot 100 watt + 8 " sub. Spillemaskiner: Xbox 360 + PS2 + NES + SNES + N64 Lærredet står som det næste på listen, men væggen gør det nu også ok. Billedet er ca 236 x 135 cm. Projektoren er hængt op på væggen med en mdf-plade og fire hyldeknægte fra Ikea til 4 kr stk. Jeg kan ikke finde ud af sætte billederne ind her, så det bliver lige på denne måde istedet. Undskyld rodet! Det var vist det. Billederne spiller ikke helt max det ved jeg. Men det kan vel ses. |
|
![]() |
|
Messi ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 75 |
![]() |
Fine slanke højttalere!!! Hygge bio! |
|
Panasonic 42" plasma
Apple TV Toshiba XE1 Denon AVR 3806 http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=25131&PN=1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |