recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fav.liste på tværs af tunere på Samsung LE40D575
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFav.liste på tværs af tunere på Samsung LE40D575

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JAJE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2011 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det står der nu ikke specifikt at den kan. Hvad er egentlig også problemet med først at orientere sig om hvad der er på DVB-T kanalerne, og hvornår, og bagefter på Sattelit, der kan jo kun ses en udsendelse af gangen, og selv om TVet e.v.t kan optage, så kan der kun optages den udsendelse der vises på skærmen.
Jeg, og sikkert også andre klarer fint at undersøge hvad der er at se/optage på de Danske kanaler og hvornår, og bagefter at se hvad og hvornår der er noget at se/optage fra e.v.t Sattelit eller anden modtager.
Du har på sin vis ret. Men hvorfor ikke sætte baren lidt højere?. Det er ikke særligt brugervenligt at man skal skifte imellem tunere og/eller inputs i opsætningen for skifte fra DR1 til tyske ARD. Jeg vil bare have mulighed for at zappe derudad uden at skulle tænke på kilde.

Jeg kan forstå at det er umuligt med DVB-T + DVB-C da de bruger samme antenneindgang, men der er næppe nogen der har behovet for dette setup.

DVB-S tilsluttes som du er inde på, altid via seperat koaksialindgang. Og scenariet terrestrisk gratis tv + satellit-tv er jeg sikker på flere og flere vil skifte over til, da tv-pakkerne er blevet absurd dyre hvis man vil se en bare lille smule sport.

Og mht til den boks jeg henviser til, så ved jeg med 100% sikkerhed at det er muligt at tilføje kanaler til en favoritliste på tværs af de to tunere, og at den funktion er meget brugt i især sommerhuse der udlejes til bl.a. tyskere.

Jeg beholder min boks noget tid endnu....
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu