|
Favoritter til venstre i Chrome? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-November-2013 kl. 15:33 |
Hvordan får jeg mine favoritter på en liste til venstre som i Internet Explorer?
Listen vises ved klik på Favoritter (i IE) Redigeret af jake51 - 21-November-2013 kl. 15:33 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Not happening - brug vis altid bogmærkelinjen og lav foldere med links i den. De kommer i toppen under knapperne. - virker langt bedre end IE.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6391 |
Hvordan gør jeg det?
Jeg har mappen Importeret fra IE, men den er placeret i bunden af Favoritter Redigeret af jake51 - 22-November-2013 kl. 07:21 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
har du nogensinde prøvet at organisere dine bogmærker? - der er et punkt i alle browsere hvor du kan administrere bogmærker. - I Chrome hedder den rent teknisk "bogmærkeadministrator". (i FF hedder det "organiser bogmærker")
her kan du flytte rundt på dine bogmærker og ændre tekst og give dem genveje fuldkommen som du har lyst til. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |