|
Fødder til kompakt HT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Februar-2014 kl. 00:49 |
Jeg har netop købt et sæt Zensor 1 som fronter i et kommende 5.1 sæt. De er købt brugt er der er ikke nogle fødder med (som jeg kan se der ellers følger med ved nykøb). Disse har jeg pt og stå direkte på et massivt eg tv-bord.
Jeg vil gerne have dem hævet bare lidt fra tv-møblet, men er nu i tvivl om det skal være spikes eller noget gummi af en art? Tv-møblet står selv oven på et ege parket gulv og vejer vel 100 kg.. Rent æstetisk ville jeg gerne smide de her på: http://www.hifiklubben.dk/Products/dali-cone-spikes-2391/
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19841 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spikes er nyttesløse, med mindre at du vil lade dem lave huller i dit møbel.
Er diskanten på dine højttalere nogenlunde i ørehøjde, når de bliver hævet lidt? Ja = brug gummifødder. Nej = brug vægophæng, så de kommer i ørehøjde. Klaus |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3794 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Troede ikke man burde væghænge højttalere der har bagudvendt basport?
Derudover så vil diskant komme i direkte lyttehøjde hvis de hæves et par cm:)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |