|
Fødder til LG fladskærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kurt Hamselv ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2018 Sted: Viborg Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-December-2018 kl. 08:27 |
Da jeg købte mit LG 55UB830V-ZG (i El-giganten) smed jeg fødderne væk, da jeg var sikker på at jeg aldrig ville få brug for dem. Det gøre jeg nu og jeg vil derfor gerne købe et par nye. Er der nogen her der har et sæt liggende, som jeg kan købe, eller kan nogen give et link til hvor jeg kan bestille dem?
Redigeret af Kurt Hamselv - 26-December-2018 kl. 08:28 |
|
Venlig hilsen
Kurt Hansen |
|
![]() |
|
Kurt Hamselv ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2018 Sted: Viborg Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen der kan hjælpe? Jeg har naturligvis forsøgt at google, men uden held. Redigeret af Kurt Hamselv - 28-December-2018 kl. 06:40 |
|
Venlig hilsen
Kurt Hansen |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5339 |
eBay, hvor angivet TV model ikke er samme, men passer måske alligevel: |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Det ser rigtigt ud. De er ikke online lige nu, men jeg skriver til dem. Mange tak for hjælpen
![]() Redigeret af Kurt Hamselv - 28-December-2018 kl. 09:53 |
|
Venlig hilsen
Kurt Hansen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |