jetdirect skrev:
ved manuel indstilling af de 32 manuelle kan man se der hvad de vil fylde ved timer programeringen ?
|
Nej det kan man ikke umiddelbart, men man kan noget andet.
Hvis man trykker en enkelt gang på Display knappen, vil recorderen vise den nuværende valgte REC Mode, som godt kan være en M** mode, og man vil kunne se hvor lang optagetid der kan være på en DVD, f.eks. 2t30m for LSP eller 1t35m for MN25.
jetdirect skrev:
vedr rec hvor hurtig er 970/870 fra man trykker på rec til den optager og er den kræsen med dvd skiver man køber til den (tomme)
|
Disse modeller er formodentlig identisk med RDR-HX750 på dette punkt, og ved optagelse på harddisk, tager det under et sekund fra man trykker på REC til at optagelsen starter.
DVD brænderen kan muligvis være forskellig i HX750/HXD870/HXD970, og de kan måske endda være forskellige på samme model nummer (det har været tilfældet med andre recordere), men min RDR-HX750 har spist alt det jeg har puttet i den indtil videre. Den ville dog kun skrive en Datasafe 8x DVD+RW (RITEK 008) ved 4x i stedet for ved maximum hastihhed (6x), men det fungerede fint.
Dertil skal dog siges at jeg stort set kun har kvalitets DVD medier - ikke hvilketsomhelst billigt bras. 
jetdirect skrev:
i rec funktionen har sonyen der samme funktion som de gamle vhs videoer når man trykker gentagne gange på rec så kan man vælge optage tiden 30/60/90/120/180/240 osv hvorefter maskinen slukker selv efter den angivne tid er udløbet
|
Ja, dette kaldes Quick Timer og fungerer i 30 minutters intervaller op til maks. 8 timer.
Redigeret af DrageMester - 19-Januar-2008 kl. 14:24