recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fed7haS Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fed7haS Hjemmebio

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Fed7haS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-August-2012
Sted: København
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fed7haS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fed7haS Hjemmebio
    Sendt: 03-Februar-2013 kl. 14:31

Så bliv jeg endlig færtig med min lejligheds renovering og min hjemmebio.. beklager billederne ikke er i bedre kvalitet, men håber i får en fornemmelse af hvordan setupet er :)

Mit setup.

----------Højtalere----------
Front : 2 x B&W 802 Diamond
Center : 1 x B&W HTM2 Diamond
Bag : 2 x B&W 805 Diamond
Sub : B&W DB1

Alt i sort højglans

----------Lyd----------
Classe Delta SSP-800
Classe CA-5300

----------Kabler Højtaler----------
Front : 2 x 3 meter VAN DEN HUL (the cloud hybrid) 
Center : 1 x 1 meter VAN DEN HUL (the cloud hybrid) 
Bag : 2 x 7 meter QED Revelation
Sub : 1 x 7 meter VAN DEN HUL (the sub hybrid)

----------Kabler Signal----------
5 x VAN DEN HUL (the rock hybrid)
og et par HDMI kabler.

----------Projekter----------
OPTOMA HD83

----------Lærred----------
LISSAU fast remme 103 Tommer

----------Blueray----------
Cambridge azur 651BD

----------Media Center----------
Apple Mini med 3 TB extern hardisk
trådløs mus og tastatur

Det løse..

TV tunner
WiiU
PS3
Apple TV

Og nu til lidt billeder...

Redigeret af Fed7haS - 03-Februar-2013 kl. 14:37
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 15:02
Fornemt setup! Og fed detalje med lysbaldakinen. Ser ud som om det er stuen, så gætter på du er alene ;-)
Til top
Fed7haS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fed7haS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 15:04
Bor faktisk sammen med kærsten men da det er min lejlighed og mig der betaler har hun for at sige det så pænt som muligt intet at gøre med indretningen :P hun har dog intet imod det da hun selv er film tosse :P

Redigeret af Fed7haS - 03-Februar-2013 kl. 15:05
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 15:07
Ja det tænkte jeg også på ku' være derfor. Men rigtig fedt at I deler samme interesse, for så kan den få max gas med hardwaren. Misundelse kan forekomme :-\
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2007
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 15:16
der er super flot, at bruge 805 som baghøjtteler er lidt af overkill men ok den fuldføre stilen så der er godkendt ren disegn angå ,,
har du ovejvejet en universal fjerberening så du få plads på soffa bord til glas wisky når filmen nydes Wink
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Fed7haS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fed7haS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 15:28
Jeg har faktisk en logitech harmony 1100 da alle anbefalede den og jeg er meget skuffet over den og er hold op med at bruge den.. leder PT efter et alternativ :)
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 15:36
Har en Harmony One som fungerer tilfredsstillende ;-)
Til top
Fed7haS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fed7haS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 15:44
Ok den har jeg ikke prøvet.. men logitech harmony 1100 er til grin :P så har en til salg hvis nogle er intraseret lol :P
Til top
Gunraf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-September-2012
Point: 327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gunraf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 16:07
Jeg er normalt ikke til de højtalere, men må sige, at du har fået det hele integreret rigtig flot. :) De falder meget pænt i baggrunden på en eller anden vis, men det må jo være lige til, at der bliver lukket op for lyden ;)

Der er ligesom en rød tråd i det hele, fedt at se.  Clap
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 18:58
det godt nok vildt med det udstyr b&w både som front og baghøjtalere , den har jeg ikke set før.

Har du loft højtalere over lærred og uden i siden lang væggen?

Til top
Boffer24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 885
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boffer24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 21:35
Fedt setup og hifiklubben må være glade for at have dig som kunde

Dog syntes jeg ikke at din projektor yder resten af setuppet retfærdighed.
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 22:11
Rigtig fedt system som minder om det som jeg selv vil ende med, så det skal jeg jo sige Wink

Det eneste som jeg synes er lidt ærgerligt med den nye 800 serie er, at der mangler en decideret baghøjttaler. Når man har 805'erne stående på den måde, så bliver det til såkaldte "hovedtelefon" baghøjttalere, hvor det er ufatteligt svært, at opnå den rumfornemmelse der skal til.
Rigtig fedt med Classé systemet. Jeg regner med, at tage til Århus og høre det i stereo på nogle 802'ere.

Hvorfor valgte du Classé fremfor alle de andre alternativer der findes? Og hvilke har du testet Classé op i mod. Det er jo sindsygt mange penge for sådan en sæt, så jeg vil dælme være sikker inden at jeg beslutter mig.
Til top

Besvar Besvar Side  123 4>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu