|
Fed7haS Hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Fed7haS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2012 Sted: København Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2013 kl. 14:31 |
Mit setup. ----------Højtalere---------- Front : 2 x B&W 802 Diamond Center : 1 x B&W HTM2 Diamond Bag : 2 x B&W 805 Diamond Sub : B&W DB1 Alt i sort højglans ----------Lyd---------- Classe Delta SSP-800 Classe CA-5300 ----------Kabler Højtaler---------- Front : 2 x 3 meter VAN DEN HUL (the cloud hybrid) Center : 1 x 1 meter VAN DEN HUL (the cloud hybrid) Bag : 2 x 7 meter QED Revelation Sub : 1 x 7 meter VAN DEN HUL (the sub hybrid) ----------Kabler Signal---------- 5 x VAN DEN HUL (the rock hybrid) og et par HDMI kabler. ----------Projekter---------- OPTOMA HD83 ----------Lærred---------- LISSAU fast remme 103 Tommer ----------Blueray---------- Cambridge azur 651BD ----------Media Center---------- Apple Mini med 3 TB extern hardisk trådløs mus og tastatur Det løse.. TV tunner WiiU PS3 Apple TV Redigeret af Fed7haS - 03-Februar-2013 kl. 14:37 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fornemt setup! Og fed detalje med lysbaldakinen. Ser ud som om det er stuen, så gætter på du er alene ;-)
|
|
![]() |
|
Fed7haS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2012 Sted: København Status: Offline Point: 11 |
Bor faktisk sammen med kærsten men da det er min lejlighed og mig der betaler har hun for at sige det så pænt som muligt intet at gøre med indretningen :P hun har dog intet imod det da hun selv er film tosse :P
Redigeret af Fed7haS - 03-Februar-2013 kl. 15:05 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ja det tænkte jeg også på ku' være derfor. Men rigtig fedt at I deler samme interesse, for så kan den få max gas med hardwaren. Misundelse kan forekomme :-\
|
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
der er super flot, at bruge 805 som baghøjtteler er lidt af overkill men ok den fuldføre stilen så der er godkendt ren disegn angå ,,
har du ovejvejet en universal fjerberening så du få plads på soffa bord til glas wisky når filmen nydes
![]() |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
Jeg har faktisk en logitech harmony 1100 da alle anbefalede den og jeg er meget skuffet over den og er hold op med at bruge den.. leder PT efter et alternativ :)
|
|
![]() |
|
Har en Harmony One som fungerer tilfredsstillende ;-)
|
|
![]() |
|
Ok den har jeg ikke prøvet.. men logitech harmony 1100 er til grin :P så har en til salg hvis nogle er intraseret lol :P
|
|
![]() |
|
Gunraf ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-September-2012 Sted: København Status: Offline Point: 327 |
Jeg er normalt ikke til de højtalere, men må sige, at du har fået det hele integreret rigtig flot. :) De falder meget pænt i baggrunden på en eller anden vis, men det må jo være lige til, at der bliver lukket op for lyden ;)
Der er ligesom en rød tråd i det hele, fedt at se.
![]() |
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
det godt nok vildt med det udstyr b&w både som front og baghøjtalere , den har jeg ikke set før.
Har du loft højtalere over lærred og uden i siden lang væggen? |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Fedt setup og hifiklubben må være glade for at have dig som kunde
![]() Dog syntes jeg ikke at din projektor yder resten af setuppet retfærdighed. |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Rigtig fedt system som minder om det som jeg selv vil ende med, så det skal jeg jo sige
![]() Det eneste som jeg synes er lidt ærgerligt med den nye 800 serie er, at der mangler en decideret baghøjttaler. Når man har 805'erne stående på den måde, så bliver det til såkaldte "hovedtelefon" baghøjttalere, hvor det er ufatteligt svært, at opnå den rumfornemmelse der skal til.
Rigtig fedt med Classé systemet. Jeg regner med, at tage til Århus og høre det i stereo på nogle 802'ere.
Hvorfor valgte du Classé fremfor alle de andre alternativer der findes? Og hvilke har du testet Classé op i mod. Det er jo sindsygt mange penge for sådan en sæt, så jeg vil dælme være sikker inden at jeg beslutter mig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |