|
Fed7haS Hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Imponerende setup! Virkelig lækkert og gennemført, det er egentlig kun det blå lys jeg ikke kan være med på. Håber det spiller ?!
|
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Pænt setup - hvilket hifi møbel har du stående under lærredet?
|
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 752 |
Ser sku flot ud!
|
|
![]() |
|
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1023 |
Lækkert setup og håber det lyder ligeså godt som det ser ud.
Har tidligere hørt 800D på Classe SSP-800 og en stereo Classe effekt - det er noget af det bedste jeg har hørt, både til stereo og surround.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Det ser satme i orden ud.
![]() |
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Vildere ;) hold op et lækkert setup.!
Men det har altid undret mig, hvergang det er forholdsvis dyre højttalere der bruges herinde, så det nærmest kun de B&W vi ser... Nu har jeg ikke selv hørt dem, men er de virkelig så suveræne? ;) bare nysgerrig... Mvh |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Vel fordi B&W er de bedste i prisklassen ;-)
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
Super flot bio! :)
Er vild med din indretning og det lys fra loftet ser super blæret ud :) |
|
![]() |
|
Fed7haS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2012 Sted: København Status: Offline Point: 11 |
Ja der sidder 8 B&W indbygnings højtalere i stuen 4 i soveværelset og 4 i spisestuen som er hooket up til 4 sonos.. som jeg bruger til hygge og stemnings musik osv..
|
|
![]() |
|
Fed7haS ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-August-2012 Sted: København Status: Offline Point: 11 |
Det er et Click møbel fra Hifiklubben.. Ikke mit første valg men pga dybten på mine Classe var det det eneste jeg kunde få til at virke..
|
|
![]() |
|
Lyset et bestemt også en smagsag.. det kan dog skifte farve til alt man ønsker :) så det behøver ikke være blåt..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |