recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fed7haS Hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fed7haS Hjemmebio

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 22:28
Imponerende setup! Virkelig lækkert og gennemført, det er egentlig kun det blå lys jeg ikke kan være med på. Håber det spiller ?! 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 08:06
Pænt setup - hvilket hifi møbel har du stående under lærredet?
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 752
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 09:11
Ser sku flot ud!
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 09:18
Lækkert setup og håber det lyder ligeså godt som det ser ud.

Har tidligere hørt 800D på Classe SSP-800 og en stereo Classe effekt - det er noget af det bedste jeg har hørt, både til stereo og surround.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 09:32
Det ser satme i orden ud. Smile
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2011
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 10:55
Vildere ;) hold op et lækkert setup.!

Men det har altid undret mig, hvergang det er forholdsvis dyre højttalere der bruges herinde, så det nærmest kun de B&W vi ser... Nu har jeg ikke selv hørt dem, men er de virkelig så suveræne? ;) bare nysgerrig... Mvh
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 11:13
Vel fordi B&W er de bedste i prisklassen ;-)
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 11:18
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Vildere ;) hold op et lækkert setup.!

Men det har altid undret mig, hvergang det er forholdsvis dyre højttalere der bruges herinde, så det nærmest kun de B&W vi ser... Nu har jeg ikke selv hørt dem, men er de virkelig så suveræne? ;) bare nysgerrig... Mvh
Jeg vil sige det sådan, at f.eks. de dyre i serie 800 er fænomonale. De er fleskible og kan det hele. Og sådanne vil jeg også gerne have, jeg har bare ikke plads og rum til demSmile
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 11:24
Super flot bio! :)

Er vild med din indretning og det lys fra loftet ser super blæret ud :)
Til top
Fed7haS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-August-2012
Sted: København
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fed7haS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 11:40
Ja der sidder 8 B&W indbygnings højtalere i stuen 4 i soveværelset og 4 i spisestuen som er hooket up til 4 sonos.. som jeg bruger til hygge og stemnings musik osv..
Til top
Fed7haS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fed7haS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 11:42
Det er et Click møbel fra Hifiklubben.. Ikke mit første valg men pga dybten på mine Classe var det det eneste jeg kunde få til at virke..
Til top
Fed7haS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fed7haS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 11:43
Lyset et bestemt også en smagsag.. det kan dog skifte farve til alt man ønsker :) så det behøver ikke være blåt..
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu