|
Fedeste film citat |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
kc1234 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Son, your ego is writing checks your body can't cash
Top Gun |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Nu spiser du den skovsnegl, Mulle!
Og min personlige favorit: "A person is smart. "People" are dumb, panicky, dangerous animals, and you know it." Tommy Lee Jones i Men in Black. Funny 'cause it's true.
|
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Dumpet i filmcitater. Dén ryger ned i kassen med filmcitater der aldrig er blevet sagt, sammen med "Play it again Sam", "May the force be with you", "Beam me up Scotty" og "Me Tarzan, You Jane".
|
||
![]() |
||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
|
Se film med Bruce Willis og du har din plakat fuld :-). Min personlige favorit, blandt mange.
Water is wet, the sky is blue, women have secrets ... who gives a fuck? BW i Last boy scout. BS
|
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
|
Arh, hva'? ![]() Og i en måske ikke gyldig film Redigeret af MaXer - 29-December-2012 kl. 10:35 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
|
Du har ret, det var en forkortet udgave af: Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. ... a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk? Ikke desto mindre er den ofte gengivet som jeg skrev den - og ingen er i tvivl om, hvor den burde komme fra. Men måske i ved, hvor dette kommer fra? You gotta ask yourself one question. "Do I feel lucky?" Well, do ya? Punks! En film fuld af fede one-liners Klaus |
||
![]() |
||
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
|
Lige et par stykker fra min favoritfilmrække: "Bond - James Bond" Fra Goldfinger hvor Bond er ved at blive ramt af laserstrålen: Bond: "Do you expect me to talk, Goldfinger?" Godt nytår.
|
||
![]() |
||
|
Ups - ja man skal passe på når man peger fingre
![]() |
||
![]() |
||
|
Det er jo netop det der gør dem sjove. Jeg indrømmer at huske forkert mht. Star Wars, og Tarzan vil jeg ikke lægge hovedet på blokken på, men de øvrige tre er aldrig blevet sagt - i hvert fald ikke i de film som citaterne normalt forbindes med (jeg skal ikke afvise at du kan finde film hvor der bliver sagt "Play it again Sam, men det er ikke i Casablanca...).
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
|
Lidt lissom bibelcitater der slet ikke findes, så som 'Gud hjælper dem, der hjælper sig selv'.
Redigeret af Naiera - 29-December-2012 kl. 15:44 |
||
![]() |
||
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
|
Shut the fuck up Drama!
-Entourage- Kort, præcis og rammende. |
||
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |