|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() Sendt: 11-Juni-2008 kl. 19:23 |
http://www.bluelounge.com/cablebox.php Rigtigt lækkert og billigt. Dog kan jeg ikke finde det til salg i EU. Har tjekket Amazon (sælges ikke i øjeblikket men kommer måske) og Play. |
|
BORING! |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Hvorfor kan jeg ikke ændre stavefejlen i overskriften??
![]() |
|
BORING! |
|
![]() |
|
doit ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
![]() |
Ja PRØV nu bare på at stave ordentligt...
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg prøve og prøve men ken bar ik
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Meget sjovt produkt
![]() bare man ikke kommer strømforsyninger der ned, så de bliver for varme. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Har rettet stavefejlen i overskriftet og flyttet tråden til det korrekte forum.
|
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
@Sandal Takker. Håber der er nogen, der kan finde et online shop til skidtet. Deres produkt The Sanctuary er også interessant nemlilg! @CSN Jeg tror egentlig ikke de vil blive for varme. Kassen er rimelig stor, men ja der er nok ikke for meget udluftning. Havde dog tænkt mig at bruge den i stuen og ved PC'en (hvor den eneste adapter er til Ipod). |
|
BORING! |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
Ser virkeligt lækkert ud. Det sælges da en del steder i EU. Kunne bestemt godt selv finde på at købe sådan en boks. |
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg var bare begraenset til UK. Tyskland er ikke et handelsomraade for mig
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Laursen23 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
the sanctuary er et kanon produkt, har købt de direkte fra USA. Der var intet problem i det!
Super nice og lækkert design! Go for it! |
|
Denon AVR 2807 (reciever)
Sony RDR-HXD970 B&W DM604 S3 (front) B&W DM600 S3 (bag) B&W LCR60 S3 (center) Dali Concept Sub 12 Alfaview 37" fladskærm Kenwood MD5090 Minidisc Panasonic DMP-BD50 |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9432 |
![]() |
Det kan også købes i en dansk butik.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |