recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejl 0xc00000e9
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fejl 0xc00000e9

Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2013 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af svsommer svsommer skrev:

jep nu er den danskThumbs Up
hvem kan linke til en god god recovery guide?
mvh
kan jeg bare bruge den?
Det er så kun bootdisk til at starte en restore fra.
Du skal også lave selve image restore disk(e) på en fysisk anden harddisk (USB eller indbygget), USB memory stick eller et antal DVD skiver.

Så vidt jeg husker er det i samme menu område som boot disk laves (system kommer og spørger om man vil lave repair CD efter at restore image er lavet).

Mvh. JørgenT
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

mvh
kan jeg bare bruge den?
Du skal også lave selve image restore disk(e) på en fysisk anden harddisk (USB eller indbygget), USB memory stick eller et antal DVD skiver.

Så vidt jeg husker er det i samme menu område som boot disk laves (system kommer og spørger om man vil lave repair CD efter at restore image er lavet).

Mvh. JørgenT

det vil jeg så kigge nærmer på.
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 09:12
jeg kæmper noget med at finde de rigtige driver og mener bestemt der var et værktøj fra toshiba men kan ikke lige finde det på deres side.
har så prøvet med  slimdrivers http://www.driverupdate.net/
nogle andre forslag?
Mvh
Svsommer
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5310
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 13:10

jeg kæmper noget med at finde de rigtige driver og mener bestemt der var et værktøj fra toshiba men kan ikke lige finde det på deres side.
nogle andre forslag?
Jeg prøver som oftest at søge drivere til pågældende chip/enheds producents hjemmeside.

Vil det sige du fik liv i den originale harddisk, uden brug af restore partition?

Det er netop fordel ved at bruge restore partion, at den indeholder drivere og evt. andre programmer fra Toshiba (hvis det er noget man kan/vil bruge).

Er restore partition blevet slettet ved formattering/geninstallation?
Hvis ikke kunne du måske prøve den igen, og så lave backup diske herfra.

Mvh. JørgenT

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 14:17

nogle andre forslag?
Jeg prøver som oftest at søge drivere til pågældende chip/enheds producents hjemmeside.

Vil det sige du fik liv i den originale harddisk, uden brug af restore partition?

Det er netop fordel ved at bruge restore partion, at den indeholder drivere og evt. andre programmer fra Toshiba (hvis det er noget man kan/vil bruge).

Er restore partition blevet slettet ved formattering/geninstallation?
Hvis ikke kunne du måske prøve den igen, og så lave backup diske herfra.

Mvh. JørgenT

ja restore partition er væk men hd er tilsyneladende ok
du mener at jeg er nødtil at gå den lange vej med installation ad driver?
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 17:08
må se om jeg kan finde en hardware scanner.
Mvh
Svsommer
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 21:46
du kan vel hente dem manuelt hos Toshiba?
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af Theilo Theilo skrev:

du kan vel hente dem manuelt hos Toshiba?

det kan jeg men det andet var nemmer også var man ikke i tvivl om det rigtige driver
Mvh
Svsommer
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juli-2013 kl. 22:27
hvis taster alle valg ind her http://www.toshiba.dk/innovation/download_drivers_bios.jsp?SERVICE=ND&LNG=19
får du de rigtige drivere
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2013 kl. 15:28

mvh
kan jeg bare bruge den?

Mvh. JørgenT
så har jeg fat i en computer magen til.
hvem ved hvordan jeg for lavet den image restore disk? skal laves på dvd skiver

mvh

Redigeret af svsommer - 04-August-2013 kl. 16:16
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 21:45
så fik jeg lavet 3 dvd skive og installation gik fint men men
sammen fej igen 0xc00000e9Angry 
Mvh
Svsommer
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 22:04
Hmm, tror nok jeg har haft en fejl magen til engang.
Hvis jeg husker rigtigt var der fejl på harddisken, og løste det midlertidigt ved at slette alle partioner og derefter oprette et 40gb drev, og derefter de drev jeg skulle bruge.
Derefter i win installationen valgte jeg det drev der kom efter 40gb drevet og havde derefter ingen fejl.
40gb drevet er bare en tilfældig størrelse jeg fandt, som virkede.
Måske bare et skud i tågen, men kan hurtig afprøves
Til top

Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu