|
Fejl 0xc00000e9 |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er så kun bootdisk til at starte en restore fra. Du skal også lave selve image restore disk(e) på en fysisk anden harddisk (USB eller indbygget), USB memory stick eller et antal DVD skiver. Så vidt jeg husker er det i samme menu område som boot disk laves (system kommer og spørger om man vil lave repair CD efter at restore image er lavet). Mvh. JørgenT
|
|||
![]() |
|||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
||
det vil jeg så kigge nærmer på.
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
||
jeg kæmper noget med at finde de rigtige driver og mener bestemt der var et værktøj fra toshiba men kan ikke lige finde det på deres side.
har så prøvet med slimdrivers http://www.driverupdate.net/ nogle andre forslag?
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5310 |
||
Jeg prøver som oftest at søge drivere til pågældende chip/enheds producents hjemmeside. Vil det sige du fik liv i den originale harddisk, uden brug af restore partition? Det er netop fordel ved at bruge restore partion, at den indeholder drivere og evt. andre programmer fra Toshiba (hvis det er noget man kan/vil bruge). Er restore partition blevet slettet ved formattering/geninstallation? Hvis ikke kunne du måske prøve den igen, og så lave backup diske herfra. Mvh. JørgenT |
|||
![]() |
|||
||
ja restore partition er væk men hd er tilsyneladende ok du mener at jeg er nødtil at gå den lange vej med installation ad driver?
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
||
må se om jeg kan finde en hardware scanner.
|
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
||
du kan vel hente dem manuelt hos Toshiba?
|
|||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|||
![]() |
|||
||
det kan jeg men det andet var nemmer også var man ikke i tvivl om det rigtige driver |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
||
hvis taster alle valg ind her http://www.toshiba.dk/innovation/download_drivers_bios.jsp?SERVICE=ND&LNG=19
får du de rigtige drivere |
|||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|||
![]() |
|||
||
så har jeg fat i en computer magen til. hvem ved hvordan jeg for lavet den image restore disk? skal laves på dvd skiver er det den jeg skal bruge http://aps2.toshiba-tro.de/kb0/HTD16036F0000R01.htm mvh
Redigeret af svsommer - 04-August-2013 kl. 16:16 |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
||
så fik jeg lavet 3 dvd skive og installation gik fint men men
sammen fej igen 0xc00000e9
![]() |
|||
Mvh
Svsommer |
|||
![]() |
|||
||
Hmm, tror nok jeg har haft en fejl magen til engang.
Hvis jeg husker rigtigt var der fejl på harddisken, og løste det midlertidigt ved at slette alle partioner og derefter oprette et 40gb drev, og derefter de drev jeg skulle bruge. Derefter i win installationen valgte jeg det drev der kom efter 40gb drevet og havde derefter ingen fejl. 40gb drevet er bare en tilfældig størrelse jeg fandt, som virkede. Måske bare et skud i tågen, men kan hurtig afprøves |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |