recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejl 0xc00000e9
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fejl 0xc00000e9

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 22:11
Oprindeligt skrevet af Theilo Theilo skrev:

Hmm, tror nok jeg har haft en fejl magen til engang.
Hvis jeg husker rigtigt var der fejl på harddisken, og løste det midlertidigt ved at slette alle partioner og derefter oprette et 40gb drev, og derefter de drev jeg skulle bruge.
Derefter i win installationen valgte jeg det drev der kom efter 40gb drevet og havde derefter ingen fejl.
40gb drevet er bare en tilfældig størrelse jeg fandt, som virkede.
Måske bare et skud i tågen, men kan hurtig afprøves
hej theoil
men jeg har ikke nogle mulighed for selv at kunne vælge hvilket drev den skal installere win7 på. 
Mvh
Svsommer
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 22:16
Under bruger defineret installation, mener jeg der er en der hedder drevindstillinger(avanceret), der kan man oprette og slette partitioner.

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/installing-and-reinstalling-windows-7

Kig under brugerdefineret og installation og formatering af harddisk

Redigeret af Theilo - 05-August-2013 kl. 22:17
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 22:54
Oprindeligt skrevet af Theilo Theilo skrev:

Under bruger defineret installation, mener jeg der er en der hedder drevindstillinger(avanceret), der kan man oprette og slette partitioner.

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/installing-and-reinstalling-windows-7

Kig under brugerdefineret og installation og formatering af harddisk
tror kun man kan det med en ren win7 instalation
den her er en toshiba med div ekstra
Mvh
Svsommer
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2013 kl. 17:48
nu har jeg prøvet at køre installationen flere gange og hvergang når den genstarter så kommer den med fejl.
men når jeg installer den downloade version så virker det.
så spørgsmålet er nu om der er en beskadiget sekter på hd?
hvis nu jeg køber en ny hd hvad skal jeg så være obs på udover det skal være en 2,5¨?
Mvh
Svsommer
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu