|
Fejl 0xc00000e9 |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hej theoil men jeg har ikke nogle mulighed for selv at kunne vælge hvilket drev den skal installere win7 på.
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Under bruger defineret installation, mener jeg der er en der hedder drevindstillinger(avanceret), der kan man oprette og slette partitioner.
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/installing-and-reinstalling-windows-7 Kig under brugerdefineret og installation og formatering af harddisk Redigeret af Theilo - 05-August-2013 kl. 22:17 |
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
tror kun man kan det med en ren win7 instalation den her er en toshiba med div ekstra
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
nu har jeg prøvet at køre installationen flere gange og hvergang når den genstarter så kommer den med fejl.
men når jeg installer den downloade version så virker det.
så spørgsmålet er nu om der er en beskadiget sekter på hd? hvis nu jeg køber en ny hd hvad skal jeg så være obs på udover det skal være en 2,5¨? |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |