|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() Sendt: 29-Marts-2007 kl. 22:13 |
Hejsa Jeg kører Windows Vista Ultimate og får følgende fejl i logfilen ca. 2-3 om dagen: ERROR: SqmApiWrapper.TimerAccumulate failed; Win32 GetLastError returned 10000105
Nogle som ved hvad det går ud på? |
|
![]() |
|
rasse78 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Prøv at poste i Edbpriser's forum under Vista. Det er vist det rette sted for dit spørgsmål. Mvh Rasmus |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#rasse78 Den må du forklare så alle vi uoplyste bliver belyst! |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
rasse78 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
??? MCenterFreak - hvad mener du med den bemærkning? Jeg foreslår bare, at han opretter samme spørgsmål i kategorien "Windows Vista" på Edbpriser.dk's forum....er der nogen ben i det???
http://www.edbpriser.dk/Community/forum/board.asp?id=1784 Redigeret af rasse78 - 31-Marts-2007 kl. 11:23 |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Ikke andet end at jeg ikke tror han kan få svar på sit spørgsmål der. Vil i stedet foreslå at han holder øje med denne:
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Edbprisers forum er da et oplagt sted, frem for et forum om HTPC, AV etc. Derfor synes jeg en henvisning var oplagt... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |