recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejl i optagelser fra SVT1 omkring kl. 22.15
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFejl i optagelser fra SVT1 omkring kl. 22.15

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
trlar Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Fejl i optagelser fra SVT1 omkring kl. 22.15
    Sendt: 03-December-2010 kl. 23:38
Gennem længere tid (måske al den tid jeg har haft Yousee-boksen) har der været fejl i de optagelser jeg har lavet af udsendelser sendt omkring kl. 22.15 på SVT1.

Præcis kl. 22.14 afbrydes optagelsen, på trods af at der er 15-90 minutter tilbage af udsendelsen. Af og til starter optagelsen igen (kl. 22.15) efter afbrydelsen og gemmes i en ny fil. Så når jeg checker listen over optagede programmer ligger der 2 filer med samme navn, men forskelligt tidsinterval (og indhold). Oftest starter optagelsen dog ikke igen, og så har al planlægningen været spildt.

Jeg programmerer optagelserne via Guiden, og har ikke oplevet fejlen på andre tidspunkter eller kanaler.

Har andre oplevet det samme nedbrud i SVT1 optagelser? Hvordan kan det undgås?

Til top
Kirsten_hen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2010 kl. 13:02
Jeg har oplevet tilsvarende netop på SVT1. Det er ikke så tit, jeg optager fra den kanal, så jeg har ikke ikke nået at tænke på, at det er en "fast" fejl. Det må være SVT1, der "afbryder" signalet, ellers kan jeg ikke finde en forklaring på fænomenet.

Redigeret af Kirsten_hen - 04-December-2010 kl. 13:03
Bedste hilsner

Kirsten

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu