|
Fejl på disk i videokamera |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2014 kl. 12:22 |
Hej
Jeg sidder her med et Sony videokamera, og her den anden dag da disken der sad i skulle ud og dermed først "lukkes", gik den i fejl. Den vil ikke læse den i videokameraet, da den siger der er fejl på (disken?) Er der nogen der har været ude for dette?? Jeg har forsøgt med forskellige værktøjer, men synes ikke jeg får noget brugbart ud. Pft.
Redigeret af Casper - 29-December-2014 kl. 12:22 |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis ikke den på nogen måde kan læses i kamera eller andet udstyr, så er den kun til skraldespanden. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Ok, tak for svaret.
Det er bare underligt at den pludselig ikke er læsbar.
|
|
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Har du fået optagelserne ud?
Hvis ikke, så burde dette værktøj kunne klare sagen: Redigeret af turbo2 - 01-Januar-2015 kl. 22:25 |
|
![]() |
|
Jeg kiggede på det i juledagene, uden umiddelbart resultat.
Søgte lidt på nettet, hvor andre har haft liggene problemer. Det værktøj vil jeg da forsøge med, tak turbo2.
|
|
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Det virkede for mig, da jeg skulle genskabe nogle filer fra en USB-pind, som ikke mere kunne åbnes normalt - den var blevet beskadiget, og når jeg satte den i, skulle den formatteres - dette undlod jeg.
Egentligt er det et værktøj til at lave partitioner med på harddisk, men jeg opdagede senere, at det også kunne bruges til at hive filer ud med... Redigeret af turbo2 - 02-Januar-2015 kl. 00:07 |
|
![]() |
|
Det kan da være at det også fungere for mig så, det må prøves!
Hvilken af produkterne valgte du? |
|
|
|
![]() |
|
Dette værktøj:
Egentligt var det for at oprette en ny partition, jeg skulle have det i første omgang - opdagede så, at det også kunne hive filer ud fra USB-drev, som ikke mere kunne bruges pga. fejl. En søgning efter filer tager en hulens tid, men det er værd at vente på! Redigeret af turbo2 - 02-Januar-2015 kl. 23:29 |
|
![]() |
|
Det vil jeg forsøge.
|
|
|
|
![]() |
|
Jeg prøvede i weekenden at sætte programmet til at skanne, og jeg synes ikke at den fandt noget.
Jeg må prøve igen. Det er lidt ærgerligt at disken ikke nåede er blive lukket, inden balladen startede. Nu er jeg ikke så teknisk lige på det punkt med diske, men jeg kan fornemme at det nedsætter chancen for at finde noget væsenligt, at den ikke er lukket.
![]() Redigeret af Casper - 07-Januar-2015 kl. 08:57 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |