Jeg har gået med nøjagtigt samme tanker som dig. Og jeg endte med at købe et 
Jeg mener at der naturligvis stadig er en risiko for at få fat i et med fejl. Hvor stor denne er kan naturligvis diskuteres i en uendelighed, så det er der ingen grund til.
Men når nu Philips har fundet ud af hvordan det skal fixes, så kan det laves hvis fejlen skulle opstå. Det kræver naturligvis at man skal undvære det et stykke tid. Det er en risiko jeg var villig til at tage.
Der hvor jeg købte mit, fortalte sælgeren om, at man ud fra nogle mærkater på æsken, kan se hvor mange check apparatet er gået igennem, og der findes nu flere af disse på 37PF9731 end tidligere.
Om det er sandt eller bare engang salgsgas ved jeg ikke (hælder dog mest til det sidste), men jeg kan ihvertfald konstatere at tv'et har seneste firmware, som (så vidt jeg ved) kom i forbindelse med fejlretningen.
Det tv jeg købte var parallelimport fra Tyskland, og jeg købte det onsdag inden påske, så der er noget tid før eventuelle fejl vil vise sig, så jeg kan på ingen måde udtale mig om hvorvidt det er sikkert eller ej.
Men hold da fest et lækkert TV. Har ikke fortrudt et eneste sekund. Selvom jeg kun kører med analogt signal af tvivlsom kvalitet fra en lille antenneforening i den ejendom jeg bor i, så leverer det altså nogle super billeder.
Og jeg er allerede blevet afhængig af Ambilight. Det er altså ikke bare et salgsgimmick. Det er virkeligt behageligt at kigge på.
/Lars