recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejl På pana, så nu køber jeg nyt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFejl På pana, så nu køber jeg nyt

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Emne: Fejl På pana, så nu køber jeg nyt
    Sendt: 01-December-2010 kl. 13:31
Hej Recorder bruger,

Jeg har I dag et Panasonic TP-P50V10, desværre brummer det rigtig meget i perioder og har været sendt ind fire gang uden held :-(

Nu gider jeg ikke bruge mere tid på det og går derfor på jagt efter en ny skærm :-)
Jeg søger en skærm på 46-55" og denne gang bliver det ikke Panasonic desværre - hvilke skærm skal jeg gå efter? Jeg tænker LED og et budget på ca. 8-12.000

Har desværre ikke været så meget med i test på det sidste, så jeg håber I vil hjælpe, så jeg kan få lidt jule fred der hjemme :-)

Takker og god dag til jer alle

Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 13:34
Hvis det har været til reparation 4 gange for samme fejl, kan du vel ophæve handlen, men det er du vel klar over? Prøv at kigge i jura-forummet for vejledning.

Prøv at kigge på flatpanels.dk, de tester en del skærme... :-)
mvh Christian
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 13:44
Hej Cnn3,

Ja det ved jeg, men desværre er skærmen købt hos Clicksalg som er gået konkurs :-( og service center gruppen som skal lave skærmen, de mener ikke det er en fejl når skærmen larmer periodisk over 40db og ønsker derfor ikke at bytte skærmen.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af JMA37 JMA37 skrev:

Hej Cnn3,

Ja det ved jeg, men desværre er skærmen købt hos Clicksalg som er gået konkurs :-( og service center gruppen som skal lave skærmen, de mener ikke det er en fejl når skærmen larmer periodisk over 40db og ønsker derfor ikke at bytte skærmen.

Har du forelagt sagen for Panasonic ?
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 14:34
Har skrevet til Henning ( Panasonic service chef ) i dag, men forventer ikke at få meget ud af det.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 14:54
C77xx hos hifiklubben står til ca 11k for en 46" du kan vel finde en Sony NX700 til samme pris, det er nok der valget står i mine øjne..

55" så kommer du ned i de helt små modeller.....

Der er ikke noget zone indelt backlight der kan lukkes og de er edge lit, men det er ikke dårlige skærme..

Plasma har en helt anden glød, og personligt synes jeg da min gamle V10 havde kæmpe fordele, men har egentlig ikke fortrud jeg gik tilbage til LCD, pga netop de issues du har, var et stort problem for mig.

Du skal bare være klar over, nogle LCD´er kan også godt brumme, det er bare minimalt.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 15:01
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 15:26
Jeg har også kigget lidt på LG 50PK950N, men er ikke meget for at købe plasma igen......

Pga vi er en stor familie, så vi burde også kunne spare lidt penge ved at vælge LED istedet for Plasma.

Det er begge skærme til ca. 11.000 og det elsker mit budget, men hvor gode er de.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 16:06
Oprindeligt skrevet af JMA37 JMA37 skrev:

Jeg har også kigget lidt på LG 50PK950N, men er ikke meget for at købe plasma igen......

Pga vi er en stor familie, så vi burde også kunne spare lidt penge ved at vælge LED istedet for Plasma.

Det er begge skærme til ca. 11.000 og det elsker mit budget, men hvor gode er de.

LG 50PK950N, er ikke kendt for at brumme el. afgive plasmastøj.

Iflg. flatpanels.dk er LG LE8500 en af de bedste LED/LCD i øjeblikket, det du skal være opmærksom på, at den du linker til, er en EU model, ikke at det er et større problem. Men den kommer ikke fra LG Danmark, med de fordele det giver.
Til top
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2009
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 18:54
Haha det lyder som min gamle sag om et pana v10. Henning er en klovn, en KÆMPE klovn, og det service center finder ingen fejl!!
Jeg kontaktede en række direktører fra panasonic, og fik mine penge igen, skriv til mig, så får du deres mail.

Redigeret af baekgaard - 01-December-2010 kl. 18:55
Til top
JMA37 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 20:03
Hej Baekgaard,

Jeg smider dig en besked :-) og ellers er min mail johnny.madsen1976@gmail.com

Har lige sendt mail til Henning, så må jeg se om han vil hjælpe mig.... så takker mange gange for din hjælp
Til top
jduro Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Oktober-2007
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 10:25
Jeg har nøjagtig samme problem. Vil gerne høre hvordan det går dit. Min forhandler har været hjemme ved mig og kigge på min skærm 2 gange, hvilket jeg syntes er rigtig god service. Desværre er beskeden hver gang at panasonic aldig vil erstatte det da de ikke mener at det larmer nok til en reklamation.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu