Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
JMA37
Bruger
Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 226
|
Sendt: 02-December-2010 kl. 18:53 |
Jeg skal nok komme retur når der er nyt i sagen - har ikke hørt fra Panasonic idag
|
 |
JMA37
Bruger
Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 226
|
Sendt: 04-December-2010 kl. 20:07 |
Ha ha.....min outlook bekræfter modtagelse hos Henning fra Panasonic i torsdags, men nu har jeg modtaget en mail med fejl og mailen ikke kunne modtages - fatter jeg ikke, fylder kun 3 mb inkl. foto.
Så nu er mailen vidersendt til den Nordiske servicechef
God weekend
|
 |
JMA37
Bruger
Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 226
|
Sendt: 08-December-2010 kl. 16:46 |
Så kom der svar fra Henning hos panasonic og han er iskold :-(
Så nu får han en ny mail med det ikke er okay...
De mener stadig jeg ikke har brugt afstandklodser på mit vægbeslag og derfor ødelagt skærmen.. Men jeg har brugt afstandsklodser og har også oplyste dem inkl. foto og hvilke SMS/Vogels besalg jeg har brugt.
Så må jeg vente svar på den næste mail....
|
 |
jduro
Bruger
Oprettet: 02-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
|
Sendt: 08-December-2010 kl. 17:04 |
Jeg pillede mit ned fra væggen og nu står den på den medfølgende fod. Larmer stadig, ingen ændring overhovedet.
|
 |
JMA37
Bruger
Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 226
|
Sendt: 08-December-2010 kl. 17:09 |
Sådan er det også her - men iflg. Panasonic´s servicecenter, så skyldes det skærmen har været monteret uden adstandsklodser, som den altid har.
Måske vi snart alle skulle slå os sammen og lave en fælles besked til Panasonic eller et af forbruger programmerne :-)
|
 |
jduro
Bruger
Oprettet: 02-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
|
Sendt: 08-December-2010 kl. 17:25 |
Det er det samme min sælger siger. Men det er sku lidt nemt at bare at påstå at vi har monteret det forkert. Jeg har lidt svært ved at bevise at det har været moteret korrekt nu når jeg efter panasonic´s råd har monteret den på fod for at stoppe larmen.
Jeg har igen rettet hedvendelse til den butik hvor jeg har købt skærmen, og han har lovet at komme ud ud og kigge/lytte på skærmen igen, er bare bange for at det bliver med samme udfalg som sidst.
|
 |
JMA37
Bruger
Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 226
|
Sendt: 08-December-2010 kl. 20:00 |
Jeg har sendt dem en ny mail, så må jeg se hvad de svare........ venter spændt endnu engang.
Jeg er så træt af den service, så bliver desværre ikke Panasonic næste gang - kigger meget på LG og Sony 50-55" i øjeblikket...... jeg ved bare ikke hvordan Sony KDL-55EX710 er til feks. hurtige bevægelser i feks. fodboldkampe.
|
 |
baekgaard
Guld medlem
Oprettet: 12-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 502
|
Sendt: 09-December-2010 kl. 10:42 |
Læs manualen igennem, kig på emballagen, og se på manualen fra vægbeslaget. Såfremt det ikke er anført, og sælger ikke har anført det ved salget, så kan de ikke bruge afstandsklodserne som undskyldning. Da det skal fremgå hvad korrekt og forkert anvendelse er.
|
 |
JMA37
Bruger
Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 226
|
Sendt: 09-December-2010 kl. 10:48 |
Der har været brugt afstandsklodser, så jeg har ingen ting gjort forkert, men de vil ikke indrømme fejlen på deres skærm
|
 |
JMA37
Bruger
Oprettet: 03-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 226
|
Sendt: 15-December-2010 kl. 20:33 |
Er blevet ringet op af Panasonic her til aften og nu vil de meget gerne udbedre fejlen på min skærm :-) Så de kontakter værkstedet i morgen og får dem til at udbedre alle fejl/skader, så jeg kan blive en tilfreds kunde.
Købte i sidste uge en Sony 46HX800 som jeg er meget glad for.
Så nu kommer der snart en Panasonic TX50V10 til salg på DBA
God aften til jer alle
|
 |
cnn3
Guld medlem
Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
|
Sendt: 15-December-2010 kl. 23:01 |
Nå, hvad er der da sket, siden de har ændret opfattelse? Og tillykke forresten :-)
|
mvh Christian
|
 |
jduro
Bruger
Oprettet: 02-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
|
Sendt: 18-December-2010 kl. 15:44 |
JMA37 skrev:
Er blevet ringet op af Panasonic her til aften og nu vil de meget gerne udbedre fejlen på min skærm :-) Så de kontakter værkstedet i morgen og får dem til at udbedre alle fejl/skader, så jeg kan blive en tilfreds kunde.
Købte i sidste uge en Sony 46HX800 som jeg er meget glad for.
Så nu kommer der snart en Panasonic TX50V10 til salg på DBA
God aften til jer alle |
Ja, er meget nysgerrig. Hvad gjorde udslaget. Jeg krydser fingere for at resten går smertefrit  .
|
 |