|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
msl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2011 Status: Offline Point: 70 |
![]() Sendt: 20-Oktober-2011 kl. 10:21 |
Hej… Jeg har lige købt en Samsung LE40D504. Jeg har opdaget at sidder man i et helt mørkt rum, så kan man se to lyse hjørner i venstre og højre side i bunden af skærmen. Jeg tænkte at jeg kunne fjerne dem ved at sænke baggrundslyset, men det hjælper ikke. Det er vanvittig træls at se på og specielt hvis man ser en film i 2.39:1 format. Problemet er ikke til stede i toppen af skærmen. Kan man ikke betragte det som en fejl på skærmen?
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4660 |
![]() |
Det kommer lidt an på hvor slemt det er og nogen producenter er mere tilbøjelige til at afvise det end andre. Det er i øvrigt det fænomen som ofte kaldes "clouding" eller "backlight bleeding". Stort set alle Kant LED-baserede LCD-TV i dag lider af det i mindre eller større grad.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
msl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2011 Status: Offline Point: 70 |
![]() |
Tak for jeres svar. problemet for mig er at det ser ud som om der er en lommelygte bag billedet, det er ikke noget med at lyset fader ud, der er bare en meget centreret og skarp lyskegle på et lille område i hver side i bunden af skærmen, og jeg kan ikke få mine øjne fra det skide område når jeg ser film :-)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() |
Enten fejl, eller "feature". Det kan sagtens være at din model tv er sådan. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |