|
Fejl på Sony TV efter update til Marshmallow |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19644 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gammelt er dit tv?
Under to år = tag fat i forhandleren. Klaus |
|
![]() |
|
peterfj ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-December-2008 Status: Offline Point: 8 |
Det er stadig under to år. Men så længe fejlen er periodisk (men hyppig), kan jeg frygte diskussionen med Bilka og Sony om, hvorvidt fjernsynet er fejlbehængt eller ej. Softwaren på det fjernsyn har været et mareridt fra dag 1, så min fidus til Sonys evne og vilje til at fikse noget som helst er begrænset.
Redigeret af peterfj - 28-Maj-2017 kl. 17:43 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19644 |
Tal med Bilka.......
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Så vidt jeg erindrer, så er der allerede én bruger herinde, som netop hos Bilka, har fået sine penge retur for sit ustabile Sony TV.
M.v.h. |
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
Den med reboot har jeg også oplevet, men ikke det sidste stykke tid, der var umiddelbart efter opdateringen til marshmallow.
Til gengæld oplever jeg at min favoritliste med kanaler ikke vælges som default, så her gang jeg har været ude i Home menuen, eller slukket TV'et vises alle kanaler i programoversigten og ikke kun dem jeg har, uden jeg aktivt vælger min favoritluste på ny. Det er det X90C. |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
jeg har personligt standardfejlen ved 6.0 at HUEY module has stopped working kommer engang imellem.
kan ikke rigtigt se hvad det giver af issues at den crasher. andet min "retur" knap mellem kanaler ser ud til at holde op med at virke. jeg har et X85C, Tv´et er stadig det værste bras der findes på software siden, det har 6.0 ikke løst. især når man sammenligner med Samsungs gamle platform på Ks8005.. Håber 7.0 kan løse det problem.
|
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
Har også problemer med genstart i tide og utide, mit er et x8305c.
Oplever også sort bars i hver side fra tid til anden. |
|
![]() |
|
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Jeg havde problemet med 9305 men efter jeg resatte til factory default og genindstillet så har jeg ikke oplevet det siden
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4657 |
Det lyder som om, at spontan genstart - i hvert fald hos nogle ejere - kan rettes ved at nulstille til fabriksindstillinger. Lidt sur proces, naturligvis.
Udrulningen af Android 7.0 starter i morgen, men det bliver til de nyeste modeller først. 2015 og forår 2016 er ikke med i første omgang.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
dinmc ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-April-2017 Status: Offline Point: 5 |
Jeg har også fejlen “HUEY module has stopped working” engang imellem, også på x85, jeg er generelt ret træt af mit Android tv, der er simpelthen for mange små og større problemer med det. Sådan et skal jeg ikke have igen, men spørgsmålet om nogle af de andre smart tv platforme er bedre...syntes mange ting ikke er særlig “smart”
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4657 |
Både Tizen (Samsung) og webOS (LG) kører hurtigere og mere stabilt, men de er heller ikke særlig "smarte" og opdateres generelt ikke efter første år. Du kan eventuelt kigge på Apple TV, der kører tvOS.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |