recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejl Pana pv60 med 10blink og brændte sikringer ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFejl Pana pv60 med 10blink og brændte sikringer ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
jackson stuart Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Emne: Fejl Pana pv60 med 10blink og brændte sikringer ?
    Sendt: 30-December-2009 kl. 21:19

Jeg har desværre ikke en manual hvor det fremgår, jeg tror kun det er en "hurtig igang" guide, der står ihvertfald ikke noget om fejl koder.

 Men jeg havde håbet det måske var en generel fejl,  en dårlig komponent eller lign,  man kunne kigge efter, så værkstedsbesøg kunne undgås, for det koster jo lynhurtigt det samme som et halvt tv og så var det måske ikke det værd.
Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 19:18
 
 Det vil fremgå af manualen hvad fejlkoden betyder, jeg mener, er dog ikke sikker, at det er en PSU fejl. Det vil så være et vækstedsbesøg.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jackson stuart Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 104
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2009 kl. 14:14
Hjælp søges til svar på spørgsmål om fejl på panasonic TH42pv60.
Efter at have gået fuldstændigt dødt, har jeg udkiftet de to interne sikringer (og den i min eltavle;-( ) , så blinker "power on" dioden på fronten af tv´et  en fejlkode med 10 blink og tv´et kan stadig ikke tænde. Alle signal kabler er koblet fra men har også prøvet med signal på scart 1.
Og det er så her jeg så håber på hjælp til hvad det er der galt eller hvor, for det er vel ikke første gang det set her til lands ... håber der er nogen der kan hjælpe.
 
Thumbs Up eller Thumbs Down
mvh
J.
Sony W5500 - PS1/PS3 - NAD visofive - Sherwood - Dali concept - mission - eltax. (samt suzuki)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu