|
KAN IKKE SENDE PM’s HER PÅ SIDEN! |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||||||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4694 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Oktober-2024 kl. 12:23 |
||||||
500 - Internal server error.There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.Redigeret af Munch - 04-Oktober-2024 kl. 10:08 |
|||||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10426 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Det er ikke meget info du giver her. Er det ved SMS beskeder på telefonen, eller hvad? Flemming
|
|||||||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Overskrift rettet!
Det er beskeder her på siden
|
|||||||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Kan stadigvæk ikke sende PM’s
|
|||||||
|
|||||||
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Jeg kan desværre ikke se nogen fejl. PM virker fint her. Hvilken browser bruger du, og tillader den cookies? /Lars
|
|||||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Det har virket ind til 2.oktober, og så viser det bare error der fra. Jeg bruger Safari på iPad 10, og ingen ad blocks.
|
|||||||
|
|||||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Ingen mulighed for at prøve en anden browser? Eller, en computer? Er Safari opdateret med seneste version? Prøv også, at slå evt. reklameblokker til igen... Virker det så? Tro det, eller lad være. Jeg har prøvet dette på Microsoft's Community - deres forum, hvor det KUN virkede, hvis den blokeringsdims var slået til!!!
Redigeret af mnielsen - 04-Oktober-2024 kl. 11:57 |
|||||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Har fravalgt PC efter dårlig oplevelse med Mac Book Pro. Så bruger kun iPad i dag. Har aldrig haft installeret nogen form for blocker.
|
|||||||
|
|||||||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Ej heller det modsatte af en blocker? Altså, en automatisk cookie-godkender, eller hvad sådan en tingest nu kaldes. Jeg har fx én, som hedder "I don't care about cookies". Så er man i de fleste tilfælde fri for, hele tiden at skulle trykke OK eller Ja til cookies hver evig eneste gang, man skal ind på en hjemmeside. Men den kan også godt have lidt problemer nu og da... Er Safari den eneste browser, der er på iPad?
Redigeret af mnielsen - 04-Oktober-2024 kl. 12:36 |
|||||||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
|||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Nej jeg er stået af det tekniske og klikker bare på vælg nødvendige cookies, de er der af en grund. Der er ikke sket nogen ændring med mit udstyr, så forstår ikke hvorfor PM er blokeret.
|
|||||||
|
|||||||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
Den tilføjelse, jeg skrev om, blokerer IKKE cookies. Den godkender dem blot helt automatisk, så man selv er fri for at skulle gøre det. Det er det hele... Er Safari så opdateret til seneste version? Der er vel. som i andre browsere, tre prikker, du kan klikke på, gå ned til Om Safari, eller lignende. Og hvis den ikke er opdateret, så går den selv i gang med det. Når den er færdig, vil du blive bedt om at genstarte browseren.
Redigeret af mnielsen - 04-Oktober-2024 kl. 12:47 |
|||||||
|||||||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
||||||
IPad blir altid opdateret når der kommer en ny. Det gælder også min iPhone 10. Man er nødt til at ha nogle devices for at eksistere i 2024. Men computere er bare irritation, som dem gider jeg ikke mere.
|
|||||||
|
|||||||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |