|
Fejl ved fjernbetjening? |
Besvar |
Forfatter | |
skalbjerg
Bruger Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Marts-2020 kl. 12:29 |
Hej allesammen håber i kan hjælpe mig.
Jeg har en Pioneer receiver SC-LX 81 hvor fjernbetjeningen ikke virker mere. Receiveren virker fint manuelt. Har søgt på nettet, men kan ikke finde en løsning på det. Håber der er nogen der kan hjælpe. PS. Jeg har foretaget en "Reset" af forstærkeren, men det hjalp heller ikke. |
|
Skalbjerg
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4111 |
Funktioner
Tak(0)
|
med din mobiltelefons kamera kan du checke om Remote sender et ir signal.
Checkede batterier. Ellers ny Remote
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19452 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det gælder langt fra alle mobiltelefoner.... Klaus
|
|
skalbjerg
Bruger Oprettet: 21-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 140 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har tjekket om fjernbetjeningen udsender infra røde signaler og det gør den
|
|
Skalbjerg
|
|
wamsler
Bruger Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg købte en ny fj. Betjening på ebay
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5266 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var fordi remote var gået i forkert mode og sendte på forkert frekvens (omkring 50KHz i stedet for 38KHz). Så efter radio adskilt til de indre organer skulle batterier bare pilles ud af remote og knapper trykkes ned nogle gange for at aflade elektrolytter helt (total reset), batterier i igen - også så virkede det, og radio kunne samles.
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |