recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - fejlkøb hardisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketfejlkøb hardisk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Emne: fejlkøb hardisk
    Sendt: 07-Juni-2007 kl. 02:09

hej

fik købt en pata ide hd, istedet for en sata hd disk og pakkede selvfølgelig ud, før jeg så det var forkert skulle jo bruge den.Er der nogen der ved om man kan købe  en omskifter fra sata til ide. Vil gerne bruge den nye til start og smider jeg den på de ide stik der er tilbage kan den ikke findes før der er fundet driver. der er bare en ide stik og 2 ekstra ide når driver er kørt ind og  en masse sata stik. det er asus  p5ad2 premium motherboard.

hilsen agger

Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2007 kl. 02:22
Jeg ville se om jeg kunne bytte alligevel, måske skulle du spørge der hvor du købte?  Det var dog kedeligt for dig.

Redigeret af Ken_T - 07-Juni-2007 kl. 09:49
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2004
Point: 397
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2007 kl. 07:28

Hos www.kjell.com i Sverige er det muligt at købe en adapter, søg vare no 38784.

Så mon ikke at man kan få det hos en dansk forhandler.

Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2007 kl. 07:43
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Badsted Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Ølstykke DK
Point: 1042
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2007 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af agger agger skrev:

hej

fik købt en pata ide hd, istedet for en sata hd disk og pakkede selvfølgelig ud, før jeg så det var forkert skulle jo bruge den.Er der nogen der ved om man kan købe  en omskifter fra sata til ide. Vil gerne bruge den nye til start og smider jeg den på de ide stik der er tilbage kan den ikke findes før der er fundet driver. der er bare en ide stik og 2 ekstra ide når driver er kørt ind og  en masse sata stik. det er asus  p5ad2 premium motherboard.

hilsen agger

Hvilken HD er det? Og ville du evt. være interesseret i at bytte? Jeg har en SATA disk liggende, som har siddet i min Synology nas boks, men nas-boksen er solgt og nu ligger disken bare og samler støv. Det er denne disk:

Maxtor DiamondMax 10 250 Gb købt den 10. maj 2006:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=249141

Med venlig hilsen

Henrik Badsted

Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2007 kl. 17:20

hej

tak for svar og hjælp, jeg har byttet med en på arbejde han kunne fint bruge den og jeg fik en sata.

hilsen agger

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu