|
FEJLKODE -36 på Macbook |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2015 kl. 16:18 |
FEJLKODE -36??? Kan ikke få lov til at ta' en kopi at min foto bibliotek, "Fotos-bibliotek.photoslibrary" uden at den kommer med en fejlkode, "fejlkode -36". Både når jeg prøver at smide den over på min NAS & en ex.HDD. Det er i nogle af undermapperne under, "Thumbnails", som den stopper ved???? Så.........hjælp SØGES!!!
![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-DS_store er en fil der indeholder metadata, så noget tyder på du har problemer med permissions. men hvad der 100% forårsager det kan jeg desværre ikke sige. Du kan eventuelt prøve at kopiere filerne via terminalvinduet med administratorrettigheder (søg for at finde kommandoerne, men det starter med sudo cp.......)
alternativt gå i diskværktøj og prøv at repair permissions.
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er faktisk et rimelig kendt problem, vis man da kan kalde det et problem. Men du skal eller kan lave et: dot-clean i din terminal. Søg lige på google om dot.clean. så du for skrevet det rigtige i teminalen, men jeg mener du skal skrive: dot_clean /Path/To/Directory/With/Problem/. MEN TJEK DET LIGE
Det er b.la. en af de ting man lære når man tager apples certification ACSP/ ACTC men som man sjælden selv kommer ud for
![]() |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |