recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fejlkoder Maximum T-3000 FTA
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFejlkoder Maximum T-3000 FTA

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Status: Offline
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Emne: Fejlkoder Maximum T-3000 FTA
    Sendt: 02-Februar-2010 kl. 09:20
Jeg har en Maximum T-3000 FTA DVB-T-receiver, som har virket upåklageligt i ca. 3 års tid. Her til morgen stod den og blinkede i displayet (C0303 tror jeg det var), men jeg har ikke kunne finde nogle steder, hvad koden betyder. Men den kan ikke tændes, og der kommer ikke antennesignal igennem, så det tyder på defekt.

Jeg har kikket i manualen og på www.kjaerullf1.dk efter fejl-/statuskoder, men uden held.

Er der nogen, der har et bud?
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
bond Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2004
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 10:14

Min gjorde det samme i går. Den skriver C3.03. Og den kan også finde på at stå og blinke med 8. Har du prøvet at spørge Kjærulf?

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 12:54
Nej, jeg har ikke spurgt hos Kjærulff.

På deres hjemmeside http://www.kjaerulff1.com/ (jeg havde fejlagtigt skrevet .dk i mit oprindelige indlæg) skriver de: "This contact form for contacting Kjaerulff 1 is only meant to be used by professional dealers. Our telephone numbers can be found in the menu "About Kjaerulff 1". If you are an enduser, we kindly ask you to contact your local dealer with your request.", så jeg regnede ikke med at få svar fra dem.

Og nu har jeg købt en MPEG4-box, men derfor kan vi da godt prøve lykken på mail? Det kan da tyde på, at det er almindeligt forekommende fejl på deres boxe, og der er helt sikkert solgt en masse af dem.
Semper fidelis

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 11:35
  Jeg har skrevet til Kjærulf i dag. Så må vi se, om de har et bud på koderne.  

Redigeret af Splinten - 01-Marts-2010 kl. 11:37
Semper fidelis

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 23:55

Nå, Kjaerulff skrev:

"C3.03 skriver boksen kortvarigt, også ved normal opstart, derefter burde den vise billede. Så det kan lyde som om at din boks ikke virker efter hensigten mere. Det er svært at konstatere hvor, præcist fejlen ligger, hardware eller software, uden at have afprøvet boksen selv så jeg vil lade din dømmekraft vurdere om den er til de evige elektronikmarker eller om du vil betale en fagmand for at diagnosticere og evt. reparere den."

Det var så den boks...

Semper fidelis

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu