|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Ikke hvis du har taget de plasticstykker af - og de sidder på som standard, jeg tog dem af fordi min bordplade var meget tyk. |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Aha. så er det derfor havde ikke set man kunne tage dem af.
|
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Er det dig der også er på gtplanet.net og avforums.com foraene, Klondike? Eller bare en tilfældig anden racerfan med samme navn?
![]() Den patchliste der lige er kommet op ser da godt nok ualmindelig lovende ud - jeg er især glad for at force feedback styrken bliver justerbar, for den synes jeg godt nok lige er en tand for kraftig med mit G25. AI forbedringerne lyder også rigtigt gode. Det er bare en skam at Sony's valideringsprocedure betyder at der går et par uger endnu, men på den anden side så tror jeg stærkt på at det her - ligesom med de PC sims jeg tidligere har spillet - bliver et spil jeg kommer til at spille regelmæssigt i lang tid fremover. Med flere biler og tracks i kommende DLCs kunne Ferrari Challenge meget vel blive det absolut bedste valg for konsolspillere der savner en ordentlig racing sim. Ja det synes jeg sgu egentlig allerede det er efter nu at have spillet det med mit G25 i en fem-seks timer over de sidste to dage. |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jo det er mig. Jeg skriver nu ikke rigtigt på AV forums, fulgte bare lidt med i Ferrari tråden, man bliver sku helt grebet af stemningen. Ja den patch ser ud til at rette de problemer folk har nævt. Jeg har dog stadig ikke fået mit spil, håber det kommer idag. Det er lige før jeg begynder at forstå at du ikke gider bestille fra england PGA. man ikke har spillene til release. En ting ligger helt fast når den endelige udgave af GT 5 engang er på trapperne bliver den Preorder et sted i danmark, koste hvad det vil De andre spil er jeg lidt ligeglad med at vente hvis der kan spares en del. FC havde jeg heller ikke preorder, da jeg gerne lige ville høre lidt feedback fra andre inden jeg bestilte. |
|
![]() |
|
![]() |
Rent faktisk ser det ud til den officielle udgivelsesdato her i Danmark stadig er flere dage væk - Coolshop er den eneste forretning jeg er rendt ind i der sælger Ferrari Challenge før i midten af næste uge.
Jeg ved ikke hvorfor datoen er blevet skubbet så langt hvis forretningerne allerede har det på lager. Nå, men det var da så bare heldigt at der var én forretning der så stort på officielle datoer ![]() Det er desværre for sjældent det sker længere - jeg synes ikke det er mere end et par år siden man meget ofte kunne finde et nyt spil på hylden i en Fona eller Merlin en dag eller to inden den reelle udgivelsesdato. |
|
![]() |
|
![]() |
Nå men nu er mit lige dumpet ind af døren Jeg bestilte det lørdag eftermiddag. Så det har taget 5 hverdage at få det ca. |
|
![]() |
|
![]() |
God fornøjelse ![]() Jeg skal også i gang igen senere i dag - jeg fik lige låst op for en Ferrari 333 SP prototype i går aftes, så nu skal jeg lige have tjent penge nok sammen til at få købt den. Og et par stykker mere som jeg heller ikke har fået købt endnu - inkl. en 550 Maranello GT. |
|
![]() |
|
alstrup71 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Jeg mindes Ferrari 355 Challenge Passione Rossa fra dengang jeg havde
Sega Dreamcast. Dengang var spillet dog ikke helt så flot, men det var stadig en hardcore racesimulator, ihvertfald på konsol. Dreamcast Ferrari Challenge video Nu har jeg så bestilt spillet til min Wii og venter spændt på det. Jeg har købt det hos coolshop og det skulle komme i næste uge. Redigeret af alstrup71 - 13-Juli-2008 kl. 12:26 |
|
32" JVC LT-32R70BU
Philips Blu-ray afspiller Logitech Z-5300 THX 5.1 Surround Xbox 360 Pioneer CLD-S315 Laserdisc |
|
![]() |
|
![]() |
Du kan godt begynde at glæde dig Hvis det er ligeså godt lavet til Wii'en som til PS3, med hensyn til kørefysik. Så er det klart en vinder, hvis man er til sim style racing. |
|
![]() |
|
alstrup71 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
Jeg er helt klart til sim style racing, da jeg er vant til spil som Race07, GTR2
og rFactor. Nu vil jeg med glæde sætte mig ned og vente på spillet til Wii'en Redigeret af alstrup71 - 13-Juli-2008 kl. 13:43 |
|
32" JVC LT-32R70BU
Philips Blu-ray afspiller Logitech Z-5300 THX 5.1 Surround Xbox 360 Pioneer CLD-S315 Laserdisc |
|
![]() |
|
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
Hvis nogen skulle være intereseret i dette spil stødte jeg på det på ebay til denne nette sum af 56$ incl gratis forsendelse til danmark. Det må siges at være et ret godt tilbud, læg dog mærke til spillet sendes fra singapore så der er risiko for told.
http://cgi.ebay.co.uk/Sony-PS3-Game-Ferrari-Challenge-Trofeo -Pirelli-New_W0QQitemZ280247149127QQihZ018QQcategoryZ139973Q QtcZphotoQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262 Kan klart anbefale dette spil ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så ser det ud til at patchen til PS3 udgaven af Ferrari challenge er ved, at være på trapperne Taget fra AV forums Hi,
The much anticipated patch is in final testing and will be with Sony for approval in the next couple of days. Subject to their testing, it will be available later next week. Sorry it's taken longer than we would have liked, however we have used the extra time not only to fix known issues but also implement additional features that have been requested by the community: On-lineOnce again, thanks for your pateince... __________________ http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=644979&p age=76
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |