|
Fest musik app |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juni-2017 kl. 19:13 |
Jeg har normalt brugt en gammel iPad med Spotify til fester. Men det ender altid med at en gæst sletter hele playlisten, eller andre konstant skifter sang, så ingen sange bliver hørt færdige.
Findes der et fest musik app, som kan løse de problemer for mig?
|
|
![]() |
|
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1036 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
https://jukestar.mobi/
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Det er smart. Er det rigtigt forstået at værten skal abonnere på Spotify, og gæsterne bruger deres egne mobiler til at vælge sange?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
Jeg har prøvet Jukestar, men her skal gæsterne selv vælge musik på jeres smartphone. Jeg vil hellere de skal op til min iPad for at vælge musik. Det ser ikke ud til det er muligt med Jukestar.
|
|
![]() |
|
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Jeg bruger Outloud, men det kræver også gæster bruger deres egen telefon.
|
|
![]() |
|
Mange tak for tippet om Outloud, det ser ud til at virke rigtig godt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |